Lenovo IdeaTab S6000-F 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaTab S6000-F 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Dolle Dolby 24-06-2014

24-06-2014
Tja wat zal ik eens zeggen als Ex Mac gebruiker (t werd toch echt te duur voor wat t kon)

Naast dat het een bijzonder fijn scherm is wat lekker in de hand ligt werkt het geweldig, alles is prettig snel en strak en deze tablet die mooi en goed in elkaar zit en stevig aanvoelt doet niet onder voor een iPad naar mijn mening. films, youtube, snelle (race) games via wifi t werkt allemaal vloeiend, ik kom soms nog weleens links tegen waarbij er iets niet word weer gegeven, maar dat heeft meer te maken volgens mij met de bouwer vd website....ANDROID... nog niet iedereen heeft t ontdekt/ up to date. #grafisch prachtig #weergave prachtig en goed regelbaar, fel minder fel, zuinig enz. # geluid krijg ik vaak complimenten over, ja ik ben er zelf ook tevreden over #apps en uitbreidingen, ja meer dan zat veiligheid, prima word zeer regelmatig geupdate en is ook allemaal in te stellen # in principe is alles in te stellen naar je eigen wensen. is er dan niks minder, voor verbetering vatbaar??? jawel, persoonlijk is de opstart snelheid van bepaalde apps (de laadtijd) aan de langzame kant dat mag best wat sneller, en de batterij duur bij intensief gebruik, bv uren racen en surfen en film kijken is wat onzuinig, waarom dan een 9 en 8? het zou het gemiddelde onwaardig beïnvloeden vergeleken met alle andere tablets, ik zou zeggen niet meer twijfelen geniet van ervan! .... dit is een zeer goede keus! :-)

paul de heer 14-02-2014

super tablet!
reageert goed op aanraking,snel,geen haperingen.
we hadden hiervoor een galaxy tab 3.0 maar deze lenovo is vele malen fijner.
werkt gewoon goed,toetsenbord reageert goed.
kan eigenlijk geen nadeel ontdekken.
nou 1 dan,het laadsnoer is wel aan de korte kant.
voor de rest een super fijne tablet!

C. Riekels 15-12-2013

Ik ben zeer tevreden met deze tablet. Lekker snel en het scherm is zeer scherp. Het aanraken op het scherm is ook erg goed.