Lenovo Yoga Tablet 8 8,0 inch / zilver / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo Yoga Tablet 8 8,0 inch / zilver / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eschel 25-07-2014

Inmiddels is de tablet alweer een tijdje terug. De reparatie duurde deze keer meer dan een maand!! Ook doordat mediamarkt geen bericht had gestuurd dat de tablet al weer terug was.(De reparatiestatus was opeens niet meer in te zien, ik heb ze toen maar eens gebeld waar hij bleef en toen bleek hij al een week bij mediamarkt te liggen)
Er is nu een print vervangen. Sinds deze reparatie functioneert de tablet goed en dan is het gewoon een hele fijne tablet. Alleen apps zoals racespellen die veel resources vragen haperen af en toe (sommige doen het helemaal niet) en lopen op de Nexus7 die we nu ook hebben (zie vorige review) een stuk beter.
Ondanks dat het beeldscherm geen HD is, vind ik hem scherp genoeg. Het formaat van 8" vind ik de beste maat voor een tablet.Ik gebruik deze nu als E-reader, muziekspeler, en om uitzending gemist te kijken en af en toe een spelletje en daarvoor kan ik hem zeker aan raden.

Eschel 06-04-2014

Wat jammer dat er geen beoordeling voor levensduur is, want hoewel de tablet het uitstekend doet ALS hij het doet,heeft hij het nog niet langer dan 5 dagen achter elkaar gedaan.Startte toen niet meer op.
Heb hem teruggebracht naar MediaMarkt en na drie weken (!!!)weer teruggekregen. Daarna heeft hij 4 dagen gefunctioneerd en gaf weer exact dezelfde fout. Weer terug naar MediaMarkt en gevraagd om vervanging, maar dat werd geweigerd. MediaMarkt claimt dat men drie keer mag repareren voordat er vervangen wordt.Dit klopt volgens mij niet, gezien het aanschafbedrag en klantvriendelijk is het zeker niet. Is er iemand die hier iets meer over weet?
Er werd zelfs gesuggereerd dat er wel eens vocht in zou kunnen zitten!!
Inmiddels een andere tablet aangeschaft (Nexus 7), natuurlijk niet bij MediaMarkt; ik ben toch niet gek!!

enthulien 20-03-2014

+ Ingebouwde standaard
+ Accuduur
+ Extra grip op achterzijde, in plaats van glad plastic
+ Speakers aan voorkant in plaats van zijkant of achterkant

- Geen Full-HD scherm