Archos Platinum HD 97b Platinum HD 9,7 inch / platina / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Archos Platinum HD 97b Platinum HD 9,7 inch / platina / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

bert2004 04-09-2014
Dit is kwalitatief geen iPad vervanger, kan ook niet voor dit geld, maar u krijg wel een goed tablet waar je meer mee kan doen als een iPad, omdat Android nu eenmaal meer toelaat.
250 Euro zou ik er niet voor betalen, maar voor 129 Euro bij Saturn heeft u er een puik tablet aan.
Scherp scherm, beter als van de iPad 2, snelheid is goed, gevoeligheid is bij aanraken van het scherm goed. Ikzelf heb er XBMC (films streamen) op staan en als je niet voor de full HD modus kiest is het goed zonder haperingen te zien. Handig die HDMI aansluiting, maar ik krijg wel de indruk bij film kijken op tv dat het aan snelheid inlevert en de film gaat haperen.
Accu heeft niet de duur van een iPad, maar waar praten we over voor 129 Euro.
Goed ding, maar de verwachtingen om film te kijken op je tv valt tegen en mede omdat ik mijn tv niet beeld vullend krijg, maar om onderweg een filmpje te kijken, gaat prima.