Archos Platinum 79 Platinum 7,8 inch / wit / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Platinum 79 Platinum 7,8 inch / wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

alba69 13-09-2014

Voor € 75 gekocht bij Wehkamp, prima tablet voor deze prijs. Snelheid is goed, alle apps starten vlot op. Beeldscherm is in orde, maar kan wat mij betreft niet tippen aan de kwaliteit van het wat duurdere segment. Accuduur is matig, tablet moet redelijk snel weer aan het infuus. Kortom, als je op zoek bent naar een prima apparaat voor een redelijke prijs, dan is dit een goede keuze. Voor een scherp beeldscherm en lange accuduur kun je beter verder zoeken.

Mr Herman 2007 26-02-2014

Waanzinnig deze Achos! Eindelijk een fijn tablet voor een goede prijs: €157 bij Wehkamp. Deze is vele malen beter dan de Samsung tab 3 7 inch. De Archos is super snel, zelfs als je meerdere dingen tegelijkertijd doet. Goeie apps, scherp beeldscherm, en oneindig veel mogelijkheden. Een fijn formaat: 7.8 inch. HDMI uitgang. Accu gaatexreemlang mee, en laad super snel weer op. Er zijn maar twee nadelen: de camera is maar 2 MP, en het opstarten duurt even. Ik wilde eigenlijk mijn smartphone als een soort tablet gebruiken, maar daardoor liep ie steeds vast.