Lenovo IdeaTab S6000 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaTab S6000 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

tangasierra 30-08-2014

ik heb deze tablet gekocht omdat die lekker goedkoop is de beeld kwaliteit is zeker niet slecht wel iets minder dan mijn nexus 7 maar die is ook een stuk duurder het geluid is buiten gewoon goed de accu gaat redelijk lang mee ongeveer 6 uur al met al voor 149 euro een hele goeie prijs kwaliteit verhouding alleen jammer dat lenovo zoals zoveel fabrikanten er een hoop onnodige software opzet al met al ben ik toch dik tevreden.

ArjendeG 14-07-2014

Dit is de goedkope (L) variant van de als behoorlijk goed geteste broertjes van de s6000 familie. Die broertjes zijn al niet duur, met de s6000L heb ik voor weinig geld (€145) een prima tablet in huis gehaald. Wat mist zijn een achter camera en HDMI aansluiting, die ik toch zelden zou gebruiken. Tablet is prima geschikt voor lezen, video/TV kijken, spelletjes e.d. Werkt soepel en vlot. Al veel apps geïnstalleerd, geen problemen tot nu toe. Het scherm is niet super (kijkhoek en resolutie) maar voldoet prima. Opladen duurt lang maar de batterij gaat ook lang mee.

ArjendeG 01-11-2014

Aanvulling: na paar maanden dagelijks gebruik voldoet de Lenovo nog prima. Zelfs na een keer hard gevallen te zijn.
Er zullen mooiere en snellere tablets zijn maar gezien de prijs is dit een prima keus.
Het Lenovo-hoesje met klep/standaard dat je erbij kunt kopen voldoet ook. Maar soms glipt de tablet er uit.