Lenovo Yoga Tablet 2 8 8,0 inch / platina / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenovo Yoga Tablet 2 8 8,0 inch / platina / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Brigitta 26-11-2015

helder beeldscherm. tablet ligt goed in de hand. Erg handig dat er een stander op zit om de tablet neer te zetten.

Edwin V 21-04-2015

Na het lezen van de vele reviews ben ik tot de conclusie gekomen, dat deze tablet de beste combinatie is van handzaam, uitstekend geluid, zeer goed full HD beeldscherm en super snelle chip, 2GB intern, 16 GB met SD uitbreidingsmogelijkheden. Een mooi alu frame, een handige kleine standaard om de tablet rechtop te zetten. Ik ben zeer tevreden met deze aanschaf. Het spel 3D Real racing, waar mijn vorige tablet de Asus TF300 best wel moeite mee had, speelt de Yoga probleemloos in een hogere resolutie. Ben dik tevreden en kan deze van harte aanbevelen.