Beste deals -6% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-X710N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Samsung Galaxy Tab S9 Verrassend fijn tablet 21-07-2024

Verassend goed

Geschreven voor: Samsung SM-X710N

Ik had een vertekend beeld van de tablets van Samsung. Oorzaak ik was in bezit van Samsung Galaxy A8. Ding was zo vreselijk traag dat hij bij mij in de kast belande. Dan maar alle pc handelingen uitvoeren op mijn laptop en Samsung S23Ultra. Maar bloed stroomt waar het niet gaan kan, werd nieuwsgierig naar de Tab S serie van Samsung. Ritje naar de Mediamarkt, mij de Tab S9 laten demonstreren. Wat een verschil, opstarten in een mum van tijd. Geluid, alsof je in een bioscoopzaal zit. Hoe ze het doen is mij een raadsel, geluid komt van alle kanten. De schermen wisselen razendsnel en zijn prachtig scherp en helder. Heb er niet lang over moeten nadenken. Heb de Tab S9 gekocht en meegenomen. Heb hem nu een paar maanden nog geen moment spijt van gehad. Wat ik vergeet te melden is dat ik vanaf de aankoop mijn laptop nauwelijks nog aanraak.

Pluspunten

• helder scherm
  • razend snel
  • geweldig geluid
  • handzaam
  • handige stylus