Archos Internet 5 Internet 4,8 inch / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Internet 5 Internet 4,8 inch / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

wvklink 09-07-2011

Geweldig apparaat dat veel mogelijkheden bezit die je vooral op vakantie zullen verbazen. Ik gebruik hem als navigatiesysteem (copilot), Ereader (Aldiko), internet en email, alsook de apps via de store of Android market.
De WIFI gevoeligheid is minder dan die van mijn laptop, maar kan uitstekend uit de voeten. Minpuntje is het geluid als je geen headphone hebt aangekoppeld. Films afspelen is een genot voor je ogen en zeker als je een lange vlucht hebt dan kun je op de harde schijf flink wat films kwijt. In de auto gebruikt mijn zoontje hem op de achterbank om muziek, spelletjes of films te bekijken. Koop een USB converter voor op je sigartettenaansteker en je kunt heel lang plezier hebben van een Archos voor de kleine passagier.

diegoarmando 07-03-2010

Deze gekocht om te gebruiken als e-reader en dat werkt perfect.8 gb geheugen is meer dan genoeg. Heb je ook nog wat ruimte over voor mp3tjes. 2 ereader-programma's gratis via de wifi van de appsmarket gedownload, eboeken in de folders van deze programmatjes zetten en lezen maar. 5"scherm is groot genoeg al zal een groter scherm wel makkelijker lezen maar die kosten veel meer als deze alrounder. internet browser en radio zit er standaart op en werkt prima op mijn thuis netwerk. Android besturing is even wennen maar werkt goed.