Apple iPad New 2010 9,7 inch / zwart, wit / 16 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad New 2010 9,7 inch / zwart, wit / 16 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Jordu 16-03-2012

In een woord fantasties je ziet echt wel allemaal reclame van de samsug galaxy tab maar die heb ik ook getest bij de media markt maar heb echt gekozen voor de iPad en ik ben er blij mee dat ik dat heb gedaan!!! Mooi en scherp beeldscherm is af en toe wat traag maar dat kom door wat ik er wel niet allemaal op heb staan en door de Apple A4 processor.
Tegenwoordig hebben de iPads een Apple dual Core A5 processor.
Maar dat heeft volgensmij ook haast geen verschil.

ECHT een aanrader!!!

HereIsTom 18-03-2012

Ja inderdaad de iPad is veel beter dan de Galaxy tab! Ben ook erg blij dat ik gekozen heb voor de iPad en niet de Galaxy tab! ;-)

Dmulder 24-03-2011

Wat voor mogelijkheden kun je op de ipad hebben?
Kun je ook foto's maken, gebeld worden, en kan er ook een usb in voor de mp3?
Hoe zit het met het internet is het draadloos?
En hoeft het niet aangesloten te worden.
En hoe moet je de ipad opladen?

martijn75 06-10-2010

Fantastich apparaat, zeer eenvoudig te bedienen, WiFi werkt perfect en natuurlijk kun je hier in een latere fase een los data abonnement bij kopen. Voorlopig gebruik ik mijn HTC HD2 lekker, die kan als router fungeren en daarmee heb ik overal een draadloos netwerk tot mijn beschikking. Beeldscherm zeer helder en goed af te lezen, in de zon wat lastiger maar dat is met vrijwel alle schermen het geval. Je kunt er een los stekkertje bij kopen waarmee je ook usb apparaten kunt koppelen. Veel leuke app's te downloaden via I-Tunes store, waaronder: WiFi finder, deze toont overal bij je in de buurt de gratis WiFi toegangspunten, Plane Finder toont alle vliegtuigen met vluchtnummers die over vliegen!, autonavigatie etc etc. Maar wil je de betaalde app's downloaden dan moet je een creditcard hebben. In theorie kun je dit ook betalen via automatische afschrijving door Click and Buy maar wat een drama! Ik heb alles geprobeerd en heb tijden in de wacht gehangen (a 20 ct/min!) bij Click and Buy en werd er gewoon weer uitgedonderd. De Ipad is dus helemaal perfect, de app's ook, maar zorg dat je een creditcard hebt zodat je geen gebruik hoeft te maken van Click&Buy

1955 03-09-2010

Erg goed deze iPad. Schrijf deze review op de iPad. Hij is snel, zeer gebruiksvriendelijk en ook de 3 g verbinding( ik heb de prepaid kaart van t- mobile) is snel.