Archos Internet 28 Internet 2,8 inch / zwart / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Internet 28 Internet 2,8 inch / zwart / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

SKlomp 22-12-2010

Ik was in het eerste opzicht heel tevreden over dit apparaat, behalve dat de wifi antenne heel zwak is.
de snelheid viel me nog mee en het is een redelijke concurrent voor de iPod Touch maar wat kleiner.
Voor de leukere apps is ie te traag en zet soms apps uit(waarschijnlijk omdat hij ze niet aankan)
Na 2!!! weken was het touchscreen al kapot, altijd in een hoesje en nooit mee gegooid. hij had in 1 keer plotseling een barst, ik terug naar de winkel.
Blijkt het €80 te kosten om het te repareren want het was geen garantiewerk.
Gelukkig kregen we de tip om via de inboedelverzekering het geld terug te krijgen dus daar wachten we nu op.
Als je hem wilt kopen doe er iig een hardcase om en doe hem nooit in je broekzak want dat geeft al teveel druk!!!

Al met al, HEEL SLECHTE KWALITEIT
als kwaliteit een optie was had ik hem een 1 gegeven daarvoor

naamisalingebruik 15-12-2010

Reeds enkele dagen in mijn bezit. Ben er helemaal weg van! In eerste opzicht bleek het scherm niet een supermooi beeld weer te geven. Dit viel me met name op aan de interface. Alles leek een beetje korrelig. Echter, toen ik foto´s bekeek was het beeld schitterend! Dit geldt ook voor het bekijken van films! In hele mooie kwaliteit worden films en foto´s weergegeven. Het apparaat accepteert ook veel formaten. Mijn divx films kan ik zo bijvoorbeeld gewoon afspelen en slepen naar de externe harde schijf die zich op mijn pc toont wanneer ik de archos aansluit.
Verder heb je te maken met het android besturingssysteem. Deze ervaar ik heel prettig op mn telefoon, maar iets minder prettig op de archos. Het systeem werkt zeker wel goed, maar het is gewoon net niet wat ik gewend ben van de touchscreen van mn htc hero. Echter, deze vergelijking is gezien de prijs dan ook niet echt realistisch. Wel heb je met android gelijk weer de mogelijkheid om applicaties te downloaden van de market wat de archos weer meer veelzijdiger maakt. Ook de wifi mogelijkheid is een leuke bijkomstigheid. Het surfen op internet gaat hier en daar soms wel wat moeizaam, maar toch doe ik het elke avond wanneer ik in bed lig. Het geluid van de archos is ook echt prima, maar de bijgeleverde oordopjes vind ik wat minder.
Op de doos staat trouwens 4 gig, ik heb echter ruim 6,5 GB aan ruimte. Heel apart maar zeker niet onprettig!
Al met al een heel mooi apparaatje. Ik zou hem zeker weer halen als ik hem zou verliezen.
pluspunten: 6,5 gig, android, wifi, leest veel formaten
minpunten: surfen soms moeizaam, oordopjes, touchscreen (met name tekst tikken)