Archos Internet 32 Internet 3,2 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Internet 32 Internet 3,2 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

Trotse A32 bezitter 24-05-2012

Ik heb de Archos 32 nu sinds December, hij bevalt me prima.

Ik zocht een smartphone maar toen zag ik deze op Marktplaats. Android 2.2 werk goed op het apparaat. En je kan bijna alle applicaties installeren van uit de Play Store(Android Market). Ook is de tethering functie handig, zo kan toch via 3G internetten via bluetooth op de Sim van mijn Nokia.

De nadelen zijn wel dat het geen multi touchscreen is dus je kan maar met 1 vinger op het scherm. Dat soms met Apps wel onhandig kan zijn. Het voordeel is wel dat je met een pennetje kan werken. Ik draag hem elke dag in mijn broekzak met een standaard hoesje en daar zie je ook wel de gevolgen van zo zit er een beetje stof in het lensje (niet te zien bij de camera functie) en komt er speling op het achterkantje.

Ook over de software is nagedacht want je kan je eigen software er opzetten. Of je kiest uit een van de vele launchers uit de Play Store. Zo gebruik ik nu launcher 7 en lijkt net of er Windows Mobile 7,5 op staat.

De accu gaat bij mij precies 1 dag mee en ik laat hem s'nachts op zo dat ik de hele dag muziek kan luisteren. Dus ik zou hem zeker aan raden. Hij heeft handige Android 2.2 en het hij is super plat, dus je stop hem zo in je broek zak. Het nadeel is wel dat de achterkant heel glad is en daarom snel uit je handen glijd.

Plus punten

Zwakke bouwkwaliteit
Klein scherm
Glad
Geen uitbreidbaar geheugen
Kan geen Films afspelen (met gratis MX Player wel)
Veel apps beschikbaar
Voor elk software probleem een app
Duurt lang voor opstarten

ninojonghe 08-07-2011

mooi ding beeld iets aan de kleine kant opstarten duurt even accu snel op best snel op internet je kan niet op de android market maar op een andere market appslib heet dat voor de rest grappig ding