Point of View Mobii TAB-TEGRA-10-1-4G 10,1 inch / zwart, zilver / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Point of View Mobii TAB-TEGRA-10-1-4G 10,1 inch / zwart, zilver / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Willem234 13-10-2011
Voor de prijs een redelijk apparaat.
Aanraakscherm had wat gevoeiger kunnen zijn.
Geen concurent voor de I pad, maar m.i. is
het android besturingssysteem android toch niet
zo ideaal.

atompete 25-03-2011
Sinds een tijdje de tablet in huis. Internetten doe ik eigenlijk alleen nog op de tablet. Ik ben uiterst tevreden over de pov. Ook bij gewenst hulp is de helpdesk van pov snel en accuraat. Dat moet ik nog maar eens zien bij bekendere tablets. Nee wil je een goed product tegen een redelijke prijs dan is deze tablet van pov echt een aanrader. Alleen muggenzifters en liefhebbers van de grote merken die hun dure aankoop willen goedpraten zullen klagen over deze tablet.

Ton van Engen 12-03-2011
Mooi scherm, goede touchfunctie, een keer moeten resetten. Helderheid wel wat scherper moeten instellen dan fabrieksinstelling.
Zonder uit te zetten is de opstart zeer snel. Als de machine geheel is uitgeschakeld duurt opstart 20 (lange) seconden.
Schakelen tussen progjes is wat lastiger.
Accuduur is perfect, hele dag mee gewerkt (zelf en de kids. Met internet en games) en na 9 uur geeft de tablet pas een opmerking dat ik moet opladen. Staat op dat moment op 15%.
Positief: HDMI aansluiting (werk perfecyt op HD TV), extra memmorie MicroSD,en natuurlijk de USB poort aan de zijkant:-):-)
Negatief: Na een tijdje werken begint hij zwaar aan te voelen.
In vergelijing met de Tablet van een heeel bekend merk, vind ik deze veel meer pluspunten hebben.
Heel blij met deze machine en zal er zeker veel gebruik van maken

Karien1974 17-02-2011
Aangeschaft en inmiddels weer retour naar de winkel. Op het eerste gezicht een mooi apparaat, maar het beeldscherm is slecht zichtbaar als de tablet enigszins schuin gehouden wordt.
Het scherm reageert soms amper op de aanrakingen, connectiviteit met Wifi was lastig (met name bij de wat "oudere" routers)
Eind december was er nog geen licentie voor flash, dus veel internetpagina;s werden zichtbaar in een soort "geheimcode". Alles bij elkaar genoeg reden om het apparaat terug te brengen. Nu maar eens kijken wat een betere keus is.