Apple iPad2 32GB 2011 9,7 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPad2 32GB 2011 9,7 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

DeWizOma68 11-04-2012

Ik heb lang zitten dubben om een iPad te kopen.
Uiteindelijk kreeg ik hem voor mijn verjaardag. Nou, ik ben er dol gelukkig mee. Heerlijk even je mail nakijken op de bank....internetten en bankieren is een makkie. Wel jammer dat er geen flash op te zien is maar .....ik heb ook nog een laptop met Windows dus kan daar ook nog veel op zien.
Maar voor de rest een heerlijk hebbendingetje waar ik niet meer buiten kan.

HereIsTom 13-04-2012

Op de iPad kan wel Flash er zijn diverse Apps voor, zoals de Puffin Web Browser en iSwifter!

gosse 23-02-2012

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de ipad. Meest gebruikersvriendelijke computer die ik ooit gehad heb.
Snel op internet, mailen, etc. Met name het internetbankieren bij de Rabo en ABN is voor mij een enorme vooruitgang en ook nog veiliger dan op mijn P.C.

HereIsTom 02-03-2012

Ja is mooi spul hè die iPad 2, ik gebruik hem nu al een jaar met heel veel plezier!

toon64 04-12-2011

lang nagedacht of ik de ipad2 of de smasung gallaxy zou nemen.
De door slag is toch de accu standby tijd van de ipad geweest,het probleem van flash kan men oplossen door een andere browser dan safari te gebruiken (skyfire b.v.)
echter toen ik iets wou gaan afdrukken was ik onaangenaam verast dat een ipad met wifi geen verbinding kan maken met je netwerkprinter of wifi printer.
Dus ja hoor hiervoor moet je dus weer een nieuwe printer voor hebben die airprint van apple ondersteund!bah belachelijk dat apple zijn eigen zin doordrijft met dit soort dingen.
en o ja de verschillende apps die dit zouden omzeilen werken dus niet he.
verder ben ik wel tevreden over het apparaat tot nu toe.

HereIsTom 06-12-2011

Het is niet Apple die dat tegenhoud, maar de fabrikanten zelf die er niks mee doen!
Maar als je de juiste Apps gebruikt, kun je op de meeste netwerk printers wel printen!

Frenksel 05-12-2011

Vreemd, heb hier met de iPhone 4 nooit problemen mee, bij diverse printers. Ook collega's met hun iPad hebben bij mij geen problemen gehad met wifi-printen

Ideal 05-12-2011

Ik gebruik print direct. Werkt als een zonnetje!

Nico3131 30-11-2011

Een super apparaat.Een mooi design, beeldscherp beeldscherm en supersnel. Apple is ver zijn tijd vooruit en kan voorlopig niet worden overtroffen. Niet twijfelen, want dit is de beste tablet op dit moment! Kost een paar centen, maar je hebt wel wat.
Heb overigens eerst besteld via coolgadgetonline.nl, maar dat raad ik iedereen af. NIET DOEN.

wsly 24-10-2011

Een geweldig ding! Ieder detail klopt, mooi design, best scherp scherm, snel. It just works! Ik heb ook een android tablet overwogen, zitten mooie bij met goede specs. Maar dat is het nét niet. Apple maakt gewoon de beste computers, en dan moet je soms eigenwijs zijn. Dus het ouderwetse flash werkt niet op de ipad. Soms jammer maar dingen die wel werken, werken dan ook écht perfect! Mocht je twijfelen, zonde van je tijd, dit is de beste tablet op dit moment!

metoyou216 29-09-2011

Vanaf dag 1 in bezit. En vanaf dag 1 nog even veel plezier ervan. Superstrak ding met mooi beeld en geluid. Handig formaat en spelletjes die je op je iphone speelt, spelen zoveel handiger op de ipad. De accu gaat na een klein half jaar nog steeds erg lang mee. Het opladen duurt trouwens ook niet heel erg lang. Hij ligt naast de bank in de huiskamer en ik pak hem daarom regelmatig even op. Er is altijd wel iets te doen op de ipad. Spelen, surfen, mailen, facebooken en ook erg leuk is Facetime (soort beeldbellen). Camera is goed, alleen binnen fotograferen is niet echt aan te raden. Er zijn ook al heel veel apps speciaal voor ipad.Ik ben er heel blij mee:)

jack 1946 04-09-2011

ik heb hem een paar weken in bezit werkt echt super.
als je hem een week in bezit hebt kun er alles mee, en je kunt lekker lui op de bank interneten, en als je op de kast zet kun je mooi alle fotos laten afspelen ook wel mooi en handig. Had eerst zoon klein lijsje waar ik de toen de fotos mee afspeelde.
maar deze is echt zijn geld waard

pell 26 03-08-2011

Prachtig ding. Maakt direct contact met wifi thuis. Echt geen problemen. Erg leuk voor internetten thuis of in hotel. Kinderen zijn er gek op inclusief vader en moeder.
Wilde eerst een mini laptop maar met wat geld erbij heb je een top of the world apparaat.
Op een dag kies je voor kwalitiet.

maaikeis 31-07-2011

Over het apparaat zelf ben ik erg tevreden. De doos bevat bij aanschaf een paar kaartjes met heel summier wat informatie. Wat nergens is terug te vinden dat is hoe je van start gaat. Door te zoeken via Google heb ik uiteindelijk iets gevonden waardoor ik de ipad kon inschakelen en aanmelden om werkelijk van start te kunnen. Dat gedoe is nu voorbij en nu is de werkelijke kennismaking begonnen. Men zegt dat Apple zoveel gemakkelijker is dan Windows maar daarmee ben ik het absoluut niet eens. Het is gewoon anders. Wel ben ik uitermate tevreden over de snelheid. Apps vinden kost tijd. Het is niet gemakkelijk te vinden hoe je aan allerlei informatie komt, vind ik.

Ik heb deze ipad besteld bij Dixons. Om 21:56 was de bestelling helemaal rond. Als ik de volgende dag thuis was geweest op het moment van levering, had ik de ipad inderdaad de volgende dag gehad.Dat was helaas niet het geval. De bezorger had me een code gegeven waar ik niets mee kon. Daar kwam iemand van de helpdesk de volgende dag achter. Toen was ik echt boos en heb ik hier en daar geklaagd. Bij Dixons liet ik weten dat ik de ipad echt binnen anderhalf uur wilde hebben. En dat was het geval!! Ongekend en geweldig geregeld. Mijn mening over Dixons is daardoor heel erg bijgesteld. Een volgende keer kijk ik eerst wat een product bij Dixons kost.

jacobus andreas 07-10-2011

gebruiksaanwijze staad in gratis ibooks