Acer Iconia Tab A100 7,0 inch / zilver / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Iconia Tab A100 7,0 inch / zilver / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Parbo1 03-05-2012

Heb de Acer A100 nu een week.
Had eerst problemen om bepaalde sites te openen,heb toen Opera (webbrowser) geinstalleerd, werkt nu prima.
Verder vind ik het beeldscherm OK,opstartsnelheid is best snel voor een tablet, de accuduur is ong. 3 a 4 uur, dit met continu gebruik van internet en spelletjes.
Conclusie : prima tablet voor een goede prijs, 229,= Euro bij Capi Electronics op Plaza Schiphol.

MartyDM 24-01-2012

De Acer Iconia Tab A 100 is een super tablet als je kiest voor kwaliteit met een goedkoper prijskaartje.

Systeem draait op android en dat werkt super! makkelijk en snel.

Het 7 inch scherm is voor mij meer dan voldoende.
Omdat hij klein en compact is, is hij makkelijk mee te nemen.

Ik gebruik hem zelf voor amusement,surfen op internet en checken van meerdere mail adressen.

Geheugen is 8GB deze kun je makkelijk verhogen d.m.v. micro SD.

Naast de micro SD slot zit volgens mij ook een slot voor eventueel sim kaart voor mobiel internet.( even nazoeken op google.)

Voor intensief gebruik bijvoorbeeld werk,adviseer ik wel een grotere uitvoering.

+ Mooi helder beeld.
+ Mooie afwerking van het apparaat
+ makkelijk te bedienen.
+ Helder en duidelijk geluid
+ HDMI uitgang
+ mini USB uitgang.
+ Touchscreen reageert goed.

- Weerspiegeling in het scherm maakt buiten gebruik
lastig, en binnen moet je er redelijk recht
op kijken.
- Snel last van vette vingerafdrukken.
- Snoer van lader is redelijk kort.

tablet guide 26-01-2012

Zijn er echt veel sneller en meer vinger afdrukken te zien dan bv. op de ipad?

Greg77 06-10-2011

Handzaam klein apparaat. Lekker responsief, soms een beetje te gevoelig. Camera's aan voor- en achterkant zijn van matige kwaliteit, maar dat is irrelevant en daar pak ik mijn spiegelreflex wel voor.
Achterkant apparaat is curvy, maar ligt goed plat op de grond. Display heeft een matige kijkhoek, maar desalniettemin lekker scherp. Batterijduur redelijk. Hier doe je twee dagen mee. Houd rekening met heel veel vette vingerafdrukken.

Al met al een mooi apparaat en een fijn tablet dat handzamer is dan 9 of 10 inchers