HTC Flyer 32GB 3G 7,0 inch / wit / 32 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Flyer 32GB 3G 7,0 inch / wit / 32 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

hw2007 02-03-2013

We hebben 2 Flyers gekocht begin 2012 omdat ze bij KPN in de aanbieding waren voor 199 EURO. 1 toestel is 3 keer garantie retour geweest en de ander al 2 keer. De problemen waren iedere keer, dat de WIFI ontvangst HEEL slecht was, OF dat het toestel niet meer oplaade (of errors gaf t.a.v de spanning). De garantie afhandeling is perfect, ze komen het thuis bij je ophalen en binnen een week heb je het terug, maar om nu te zeggen dat het toestel geweldig is, nou nee. Een ander probleem is dat de opstartsnelheid wel HEEEEEEL traag is als je opslag capaciteit van 32 GB benut voor mp3's. Het duurt vaak 2-3 minuten voordat ie is opegestart. En als ik alle mp'3 eraf gooi dan start ie normaal op. De WIFI ontvangst is ook niet echt optimaal (ook niet na 3 keer in garantie te zijn geweest). Dit geld voor beide flyers. Den stylus pen gebruik ik niet omdat ik het erg onhandig vind. Wat ik wel goed vind is het beelscherm, en de robuustheid. Maar het is so robuust dat het sd klepje wel heel erg moeilijk te verwijderen is (mocht je simkaart / sd kaart willen verwisselen). De accuduur vind ik ook een plus.

Doctor Dre 15-08-2012

De HTC Flyer 32GB WIFI 3G is een goede handzame tablet.
Android 3.2 (HC) is vandaag de dag nog steeds voldoende. Tevens gebruikt deze tablet de externe SD kaart optimaal. Het is dan ook geen probleem om dit extra geheugen te gebruiken voor applicaties. Dit in tegenstelling tot veel Android 4.x tablets, zoals bv de ook zeer prettige Samsung Galaxy Tab 2 7.0.
In tegenstelling tot bv de Samsung tablets ondersteunt de HTC Flyer geen USB host en OTG.
Door de degelijkheid van de behuizing is deze tablet wel wat aan de zware kant. Het scherm is zeer helder en goed leesbaar. De standaard pen is een welkome aanvulling, en werkt zelfs bij sommige spellen, zoals bv. Woordzoeker.
Temple Run is zonder haperingen prima te spelen op deze tablet.
Navigatie software werkt prima. 3G werkt ook goed; het is zelfs mogelijk om SMS berichten te versturen. Bellen kan echter niet (tenzij je er custom rom op zet).
De tablet wordt geleverd met de volgende accessoires: Pen, hoesje, koptelefoon, adapter en USB connectie kabel.
Voor 199,00 euro (aanbieding) is dit een zeer goede tablet. Een aanrader!

ETET 18-11-2012

Hij was in de aanbieding bij Hi. Hij staat nu niet meer op de website. Misschien dat een enkele winkel hem nog heeft.

Niet68 09-09-2012

Waar heb je hem voor dit bedrag gekocht?

PatrickFC 20-01-2012

Ik heb voor mijn HTC Flyer een Samsung Galaxy Tab 10.1 gehad, maar deze is voor mij niet goed genoeg. Zeker omdat deze te lomp en zwaar is en omdat je het geheugen niet kan uitbreiden. Je bent dus gebonden aan 16gb. De HTC Flyer 32gb 3g is wel uit te breiden. Heb de Flyer gekocht bij telefoonkopen.nl in Delft en ben ook zeer tevreden over de kennis van deze winkelmedewerkers, natuurlijk wist ik meer van de Flyer af omdat vrienden hem hebben. Nadat er een update was OTA van Android v2.3 naar v3.2 is de Flyer nog beter geworden, qua accu en prestaties is de Flyer er op vooruit op gegaan. Ik kan deze aanbevelen omdat hij handzaam, snel, gemakkelijk te bedienen is. Heb dan ook een 10 voor de Flyer gegeven.

Bij de Vodafone winkel waren ze er niet bedaalt enthousiast over de Flyer, but I have proved them wrong.

Een musthave in combinatie met andere htc producte.Als telefoon had ik de HTC Desire HD meer deze is gestolen op mijn werk, nu heb ik een HTC Sensation XE en net als bij mijn vorige telefoon werkt hij goed met mijn Flyer samen.

Bij Android v2.3 vond ik het geluid minder, maar nu met Android v3.2 is het perfect. Het enige nadeel is dat het geluid bij de Samsung Galaxy Tab 10.1 op dolby 5.1 kan zetten en dat is niet het geval bij de gewelige Flyer.

Kortom: FANTASTISCH

Riny1958 24-08-2011

In een woord Super! Ben maanden bezig geweest met het uitzoeken wat voor mij de beste tablet zou zijn en uiteindelijk gekozen voor de flyer. Lekker handzaam, makkelijk mee te nemen, snel en goed te gebruiken voor werk en prive. Van de pen had ik meer verwacht, is lastig om mee te schrijven. Maar verder een geweldig apparaat, sleep 'm de hele dag mee. Natuurlijk ook nadelen, niet alle websites werken in de browser. Maar het switchen van wifi naar g3 is geweldig. Waar ik maar wil heb altijd internet. De beeldkwaliteit is zo mooi! Geluid iets minder maar met mijn bleutooth headset formidabel!

Ton van der Horst 08-07-2011

Kortom:Ik kan deze tablet vergelijken met de Samsung Galaxy Tab. Één woord, drie lettergrepen: Ge-wél-dig. Htc maakt de belofte waar. Het beeldscherm is haar- en haarscherp. Virtueel toetsenbord werkt prima. Hij is razendsnel. Kwaiteit van de foto's is prima en goed in te stellen. De unieke toepassing van het bijgeleverde pennetje is geniaal. Je kunt overal naast, op en overheen schrijven en dit blijft automatisch bewaard. GPS werkt zeer goed en de satellieten worden zelfs in de kamer op de bank opgepikt en niet na tien minuten, maar meteen! E-book is ook weer supersnel: een bijbel (5500 pagina's) is in een ommezien geladen. WiFi werkt probleemloos en via 3G is Internet lekker snel. Ook heb ik nog geen vastlopers gehad. Met name de snelheid, E-book, het virtuele toetsenbord (de Samsung heeft geen pijltjestoetsen) en GPS is in vergelijking tot de Samsung vele malen beter. Kortom:De HTC is zijn geld dubbel en dwars waard!