Yarvik TAB211 17,8 inch / zwart, zilver / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik TAB211 17,8 inch / zwart, zilver / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

robkempers 26-10-2011

Ik wil toch wel reageren ik heb er pas een gekocht ik vind het voor de prijs wel een goed toestel alleen het lezen van de kaart of usb stick is heel ingewikkeld de winkel kwam er ook niet uit, de stick is niet uit te lezen allen als je er een apk gile opzet dan installeert hij hem wel en de sd kaart is uiteindelijk wel gevonden en het scherm is redelijk tot goed bedienbaar. Alleen jammer was dat de voeding na 1 dag kapot ging dus heb ik een andere gekocht (iets bijbetaald en de Tab 310 gekocht een veel betere bediening heeft deze alleen is iets langzamer bij het opstarten. Leest keurig de USB stick en sd kaarten en heeft een 8 inch scherm tot heden bevalt deze goed tot zeer goed voor waar ik hem voor wil gebruiken en als reader is hij prima

gerdina1 17-04-2012

ik heb problemen met de touchscreen, ik moet heel hard duwen wil het werken

Hola1979 11-09-2011

Niet kopen met de bedoeling om als tablet te gebruiken. Internet gaat heel erg traag en het installeren van apps kan niet via een Android app store. Wel prima te gebruiken om via microSD kaarten films te bekijken op de achterbank in de auto voor de kinderen.

Jan_E 30-08-2011

Qua prijs/kwaliteit verhouding een prima aankoop. Opstarten gaat niet supersnel, maar binnen een minuut werkt het. Het lezen van de SD kaart duurt ook nog eens een minuut. De batterij gaat zo'n vier uur mee, bij het lezen van een boek. Veel daglicht maakt het scherm wat minder leesbaar.

Ellion 10-04-2012

Beste Jan E,
Ik heb ook een Yarvik tab 211. maar ik heb geen idee hoe ik een boek kan lezen op mijn Tablet.Kun je me een tip geven hoe ik dat moet doen? Gr El