Archos Arnova 10 10,1 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Arnova 10 10,1 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Jessicatas 03-07-2012

Ik heb nog nooit zo'n waardeloos apparaat gehad. Continue foutmeldingen en internet is traag of werkt niet. E-reader doet het niet en boeken staan wel in de map maar kunnen niet in de e-book reader geplaatst worden. Echt een ontzettende miskoop dit product. Ik heb hem net in de vuilnisbak gegooid. Mijn advies niet kopen.

mevr. Valk. 15-11-2011

Deze aangeschaft, en heel snel retour gestuurd.
Deze tablet heeft een resistief scherm, en dat werkt dus erg lastig als je spellen als Wordfeud en Angrybirds wil doen.
Ik vond de beeldkwaliteit ook minder dan die van de Arnova 7 of 70.
Accuduur weet ik niets van, omdat we hem maar één dag hebben gehad.

Bram3 23-10-2011

Nog steeds een prettige e-reader met meer mooie functies. Alleen de batterijduur van pakweg 2 uur is te kort.

Henk2012 12-08-2011

Het systeem is vrij gevoelig. Al een paar maal gehad dat systeem gestopt is. Er verschijnt dan een melding die regelmatig terug komt. Een firmware update helpt wel en geeft ook meer mogelijkheden. De snelheid valt wat tegen. het systeem start wel snel op maar de paginaopbouw gaat langzaam. Verder blijkt scrollen pagina erg lastig. Niettemin kan je er leuke dingen op doen. Ik raad aan het apparaat te testen voor aankoop. Ik had er twee aangeschaft maar een van de twee bleek defect. Afhalen in winkel dus raadzaam.

Bram3 04-07-2011

Ben nog aan het testen.
Zocht een ereader die ook bij minder licht goed te lezen is en een groter formaat dan mijn 6 inch Sony. Voor veel minder geld dan de Sony, waarvan de leesbaarheid niet geweldig is kreeg ik de tablet mogelijkheden kado. Vele toepassingen reeds geinstalleerd. Probleem: Geen programma om epubs te lezen. De readers via appslib en Android market werkten geen van alle. Uiteindelijk via Google FBreader (die via appslib niet werkte) gedownload die wel werkt. Tijdens het zoeken via internet viel de verbinding steeds weg na 10 minuten. Nu lijkt alles probleemloos te werken en blijft de verbinding goed. Na de problemen in het begin waardoor ik ernstig twijfelde ben ik nu wel enthausiast over de Arnova. Voorlopige conclusie:
Voor € 150 een zeer goed leesbare ereader met bovendien een mooi scherm om foto's en films te bekijken en ook internet werkt prima.