Archos Arnova 7 G2 7,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Archos Arnova 7 G2 7,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mevr. Valk 15-11-2011

Fantastisch aparaat! Het capacitieve touchcreen werkt super. Hiervoor hadden we een resistief scherm, en die hebben we snel omgeruild.(Voor spelletjes als Angry birds totaal ongeschikt).
Veel mogelijkheden, apps downloaden gaat simpel.Voor de prijs zeker een aanrader.Het enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de zeer beperkte handleiding.

lctinga 22-09-2012

De officiele Market is te verkrijgen door een APK file te downloaden van deze site : http://www.filecrop.com/market-archos-apk.html de file op SD, in tablet file selecteren en installeren, klaar !

Eduardo56 25-01-2012

Ik ben zeer benieuwd naar de lettergrootte met zo'n 7 inch tablet ??
Leesbrilletje is inmiddels al nodig...

Roel 1952 27-12-2011

Hallo mevr. Valk

Ik heb sinds een paar dagen dezelfde tablet, maar het lukt niet om appps te downloaden via de appslib. Alles gedaan wat moest: registreren, account aanmaken etc. Kun je mij vertellen hoe je dat gedaan hebt.

Vriendelijke groet',
Roel Janssen'

mevr.Valk 05-03-2012

Inmiddels een paar maanden verder, en iets minder enthousiast over het apparaat.... hij loopt regelmatig vast, en de apps libary opent helemaal niet meer. Ik moet het doen met bestande apps, of alles terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dan ben ik alles kwijt.
Een mail gestuurd naar Arnova, en zij geven een telefoonnummer wat je kunt bellen bij storingen. Maar ik weet uit ervaring dat een apparaat terugsturen geen optie is. Dus het leek een geweldige koop, maar kom daar nu op terug.

lctinga 28-09-2012

In vervolg op vorige reactie : Apps4Archos.apk blijkt niet te werken, is alleen voor Android Froyo en Eclair maar Archos heeft inmiddels zelf voor een oplossing gezorgd door via AppsLib ARCTOOLS te downloaden, dan nieuwere firmware (2.1, de 2e van de opties) te installeren en vervolgens de Google Market te activeren werkt de Market volledig en perfect waarmee deze tablet ineens een nadeel kwijt is.

Verder fijne handzame tablet die stevig is (metaal) en nu ook toegang heeft tot 1000-den apps via de Google Market en mede door Android 2.3 werken die allemaal perfect terwijl hogere Androids vaak problemen hebben omdat nog niet alle apps ge-upgrade zijn.

Voor huidige prijzen is deze tablet dus echte aanrader !

mevr. Valk 05-03-2012

Ik lees nu pas de vragen, sorry.... het downloaden van apps moet toch in een paar simpele stappen te doen zijn. Misschien een overbodige vraag, maar beschikt u wel over een internetverbinding?

En ik vind het lettertype prima. Maar dat is erg persoonlijk.