Philips Draadloze telefoon D2003B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Draadloze telefoon D2003B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Penky 14-07-2014

Gebruik deze set inmiddels een aantal maanden en vind het een prettig werkende set. Oproepen doorverbinden is geen probleem, je zelfs makkelijk een conferentiegesprek (meerdere personen tegelijkertijd)opzetten. Batterijduur is heel goed, het maakt niet uit dat je de telefoon na een dag gebruik vergeet op de oplader te zetten, de andere dag kan je hem nog lang gebruiken. Wanneer je een oproep gemist hebt, staat dit in het venster, alleen blijft het een probleem deze melding makkelijk weg te krijgen.

Blijft toch wel het dingetje van 'bejaarde' vormgeving en de kleur. Wanneer de telefoon in het donker ligt, kan je hem moeilijker terugvinden.

Zeker voor de prijs heb je een goede en degelijke telefoonset, met al haar mogelijkheden.

luckies 10-07-2014

erg makkelijk in gebruik maar wat ik jammer vind dat je niet kunt zien dat je een oproep gemist heb (knippert niet ) dan moet je kijken dus telefoon opnemen

Penky 24-03-2014

Heb deze telefoon ongezien gekocht, toen ik de doos opende viel het design mij een beetje tegen, te ouderwets. Een zwart lang toestel met een oranje analoog scherm.

Het installeren was super eenvoudig, alle onderdelen zitten erbij en alles wijst zichzelf, wat overigens goed is, want de handleiding is zeer beknopt.

Het instellen van een telefoonboek is heel simpel en in tegenstelling tot mijn vorige telefoon(s), worden alle ingevoerde telefoonnummers (met naam) bereikbaar voor alle aangesloten handsets, via welk handset je een telefoon aan het telefoonboek ook toevoegt. Intern bellen is eenvoudig, alleen snap ik nog steeds niet waarom je iedere handset een eigen naam kan geven, deze wordt nimmer getoond!?

Conferentiegesprek werkt ook heel eenvoudig, even goed instellen en met twee, of drie handsets aan één buitenlijngesprek deelnemen is een eitje.

Eenvoudig toestel (set)dat voor zijn prijs heel goed werkt.

pluspunten:
* eenvoudig in gebruik nemen
* eenvoudig in gebruik
* heldere spraak, zowel hoorn als speaker
* nummerherkenning
* lange gebruiksduur batterij
* ligt goed in de hand

nadelen:
* bejaard uiterlijk
* wanneer toestel niet gebruikt wordt, is hij in het donker slecht te zien/vinden.
* beknopte handleiding

cybermonk 18-03-2014

Ingebruikname erg simpel. Alle toestellen maken onmiddellijk contact met het basisstation. Gelukkig maar, omdat de meegeleverde gebruiksaanwijzing erg beknopt is. Op internet is een uitgebreide versie te downloaden. Misschien dat fabrikanten eens afspraken kunnen maken om het telefoonboek eenvoudig te exporteren naar een andere telefoon.
Geluid is perfect! Keuze uit meerdere polyfone beltonen. Bereik niets over te klagen. Nummerherkenning werkt ook, maar wanneer ik gebeld word krijg ik echter alleen telefoonnummer van de beller te zien, niet de naam uit het telefoonboek. Een beller alsnog opnemen in telefoonboek werkt simpel. Handsfree bellen gaat prima, toestel valt niet snel om. Toestel ligt ook erg goed in de hand en scherm, hoewel klein, is goed leesbaar. Bedieningsknoppen helder en duidelijk en op de juiste plaatsen om met een hand te bedienen. Gemiste oproepen worden duidelijk weergegeven. Onderling bellen werkt ook goed. Geen antwoordapparaat op deze versie, wel op een duurder exemplaar(205). Duurzaamheid nog niets over te zeggen, te kort in gebruik.
Accuduur is een compliment waard.

angelaboaz 17-03-2014

Drie sets ontvangen. Makkelijk te instaleren toestel, één keer voor alle drie de handsets. Het instellen van geluid of extra opties wijst zich vanzelf.De gebruiksaanwijziging is wel heel beknopt. Ik heb op internet moeten zoeken hoe ik intern kan bellen want dat staat er b.v.niet in. De vormgeving is niet bijzonder maar strak,zwart en rustig.
Het heeft wel een goede grip en het toestel blijft ook goed liggen. Mijn vorige toestel viel regelmatig van de bank of tafel omdat de achterkant bol was. Dat heb ik nu dus niet meer. Al met al een prima toestel om overal in het huis bereikbaar te zijn en onderling te kunnen bellen.

Esther Bakker 17-03-2014

Installatie: erg makkelijk
Vormgeving : slanke zwarte telefoons met goede grip. Helaas niet verkrijgbaar in het zilver
Mogelijkheden: re-dail, intercom, menu voor het opslaan en bellen van de contactgegevens, instellen van het belgeluid van zowel basis station als handsets (hoef je maar slechts één keer in te voeren) en keuze uit diverse tonen. Nummerherkenning. Menu mogelijkheden is instelbaar in diverse talen. Goed leesbaar scherm.
Geluid: Het geluid klinkt blikkering en hol en soms met een echo.

Een ander nadeel vind ik dat je niet de oude aansluitingen kan gebruiken van een ander merk telefoon. Ook zou ik het handig vinden als je de nummers uit je oude telefoontoestel in één keer zou kunnen overzetten zonder ze allemaal apart te moeten invoeren.

Al met al een prima set voor de geboden prijs.

luckies 12-03-2014

mooi toestel om te zien en echt heel makkelijk in gebruik, en in te stellen. telefoonboek ook heel makkelijk.

al met al een mooi toestel zeker voor deze prijs

1tweeling 11-03-2014

3 telefoons ontvangen.
Makkelijk te installeren.
Bereik is uitstekend.
Hetinstalleren van het telefoonboek was een makkie.
Geluid is prima
Overal van beneden tot de zolder een aanwinst

Aagja 10-03-2014

Telefoons ontvangen.
Wat gelijk opviel:
- gebruiksgemak, we hebben ze geïnstalleerd zonder de gebruiksaanwijzing te openen. Bijzonder gebruiksvriendelijk!
- geluid: helder duidelijk geluid. We hebben mijn moeder ermee laten bellen (zij is slechthorend) ze vond het een helder duidelijk geluid!
- mogelijkheden: voor deze prijs zitten er genoeg mogelijkheden op! Jammer geen antwoordapparaat.
Wij zijn heel erg blij met deze gebruiksvriendelijke telefoons. Kunnen ze dan ook van harte aanbevelen!!!

twanslaatsd 22-01-2014

Telefoon is makkelijk te installeren, snel en zonder veel poespas.
Bediening is prima en duidelijk zoals gemiste oproepen.
Bereik is uitstekend. Namelijk zonder bij na te denken naar de buren, 2 deuren verder, gelopen met telefon in de hand om iets na te vragen. Bereik was uitstekend en boete niets in.

patrickvanlierop 11-12-2013

Makkelijk en prettig in gebruik. De telefoon heeft niet veel onnodige en moeilijke knopjes. Wat nodig is, zit er op. Makkelijk en goed zichtbaar zijn bijv. de redial, speaker en menu knop.
De kwaliteit is prima. Geluid is goed, geen gekraak of andere ruis, gewoon helder. Bereik is prima.
Telefoon ligt prettig in je hand. Display is groot wat fijn is omdat je er dan veel informatie op kunt zetten en op af kunt lezen. De telefoon ziet er mooi uit, en heeft een strakken vormgeving.