Profoon Dect Telefoon Met 1 Handset, Antraciet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Profoon Dect Telefoon Met 1 Handset, Antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e*******@u********* 18-01-2023

goede telefoon alleen soms heb ik het idee dat hij soms weigert om over te gaan wij hebben in de keuken een andere telefoon maar op de zelfde huistelefooncentrale en de profoon is telefoon nummer 1 en hoort als eerste te bellen maar dat gebeurd soms niet maar leuke telefoon voor een leuke prijs

Pluspunten

• goede geluidweergave

Minpunten

• geeft soms geen geluid als je gebeld word

abj 13-01-2023

Goedkoop is geen duurkoop

Goed toestel voor weinig geld.
Doet niet onder voor de duurdere merken.
Standby tijd van 100 uur haal ik niet, ook niet met eneloop batterijen, dus iedere dag of om de andere dag 's nachts op de lader zetten. Geen problem overigens

Pluspunten

• voordelig

truckered 30-09-2022

bevalt goed goede aanrader

gewoon hele goede telefoon en precies wat wij nodig hadden werkt prettig en ziet er ook goed uit

Pluspunten

• goed geluid
  • werkt goed

Tomaszakacs 27-06-2022

Goed telefoontje voor gebruik thuis.

Ik koos voor hetzelfde model dat ik ook eerder had. Merk dat alles wat lichter en kleiner is uitgevoerd nu, waarschijnlijk om de prijs laag te houden om ongeveer hetzelfde te kosten als een jaar of 8 geleden. Geluid is nog steeds goed, instellen nummers etc is gemakkelijk. Omdat model nu wat lichter van gewicht is en kleiner van vorm is het langer vasthouden tegen het oor wat pijnlijk voor de hand, die verkrampt snel bij mij. Ook even tussen oor en schouder klemmen is lastiger. Verder ben ik zeer tevreden mee.

Pluspunten

• geluidsweergave gesprek is goed
  • kan er lekker lang mee bellen

Minpunten

• klein model, houdt lastiger vast
  • valt niet altijd goed op z`n plaats in de houder

truckered 12-06-2022

bevalt heel erg goed echte aanrader

ik heb dit product gekozen wegens de redelijke prijs maar ook wegens de goede ervaring met Profoon ik had al ruim 25 jaar een profoon huistelefoon en hij doet het nog steeds alleen de ingetypte nummers zijn voor de helft te lezen maar het blijft een geweldig goed merk en ik verwacht dat deze profoon ook weer zo lang mee gaat mijn advies gewoon kopen het is een goede telefoon voor een hele mooie prijs

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijk aansluiten