Motorola ME60513RZR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola ME60513RZR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Jack35 08-01-2008
Geschreven voor: Motorola ME60513RZR

Nu een week in bezit. Inderdaad wat blikkerig geluid, makkelijk te bedienen. Over het algemeen wel tevreden

Jetten_nl 14-02-2007
Geschreven voor: Motorola ME60513RZR

Ik heb de telefoon (3 handsets) een week in mijn bezit. Alles werkt naar behoren. Het doorschakelen is kinderlijk eenvoudig en het bereik is ook dik in orde. De geluidskwaliteit is redelijk (ietwat blikkerig). Jammer dat het gespreksvolume niet in te stellen is, want bij het kiezen van een nummer kun je het best de telefoon enkele centimeters van je oor vandaan houden. Een minpunt vind ik het toevoegen van telefoonnummers in het telefoonboek. Op zich gaat het gemakkelijk, maar door onoplettendheid heb je heel snel de optie alles wissen te pakken, met het gevolg dat je weer opnieuw kunt beginnen. Verder ben ik zeer tevreden.