Panasonic KX-TG7322

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG7322 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

SDM 04-06-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7322

Wij hebben deze telefoon zeker een jaar al in gebruik en werkt perfect!
Helaas heeft onze jonge speelse hond de telefoon als kluif gebruikt, maar we gaan gelijk dit toestel met antwoordapparaat gelijk weer kopen!

JanHB 29-03-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7322

Zeer tevreden over KX-TG7322. Goede handleiding, eenvoudig te programmeren en te bedienen. Deze telefoon is aangesloten op een KPN Experia Box (telefoon + internet). Naam en nummerweergave werken goed. Telefoonboek is eenvoudig te kopieren naar overige handsets. Handsfree telefoneren is mogelijk.De telefoonbeantwoorder is op afstand te bedienen en te beluisteren via een code.De duurzaamheid is nog niet bekend.

Niek22 29-03-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7322

Sinds 2 dagen in bezit ben nu al erg tevreden over beide toestellen. Hiervoor had ik gewoon een toestel met snoer.

Nummerweergave met Telfort werkte meteen, en aansluiten aan modem binnen minuut gebeurd.
Menustructuur is erg simpel, toevoegen nieuw contact ook.
En antwoordapparaat werkt ook ideaal, aangezien je die nu makkelijk kan afluisteren (met vorige telefoon werd voicemail bericht gemaild naar je emailadres van telfort)

SenseoIII 12-01-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7322

Hier gaat ie niet zo goed.
We hebben voip met DTMF nummerherkenning, maar de Panasonic werkt in meerdere huizen niet al zou dat volgens de doos wel moeten werken.
Op een livebox met FSK werkt het wel.
Ook een 2e set die gehaald is werkt niet goed. Gelukkig doet de Philips, of de Motorola wel netjes zn werk dus de Panasonic gaat terug, jammer verder prettig toestel.

AlexR 05-01-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7322

Goed toestel met voldoende mogelijkheden die ook moeders de vrouw simpel kan gebruiken.
Beide handsets zijn na plaatsing meteen klaar om mee te bellen.

Menu structuur zit handig en simpel in elkaar. Kopieren van telefoonboek naar andere handset is ideaal, beantwoorder werkt prima en ook zeker belangrijk; de geluidskwaliteit is perfect!

Zoals hieronder al beschreven; wat weinig keuze aan normale ringtones, maar dat zal geen rede zijn om 'm niet aan te schaffen.

TMMD 23-12-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7322

Ik ben het met de vorige schrijver eens. Dit toestel is werkelijk zeer compleet, makkelijk te bedienen, gebruiksvriendelijk en storingsvrij.

Mijn probleem was voor de aanschaf het volgende. Ik heb Internet en bellen van Alice met nummerweergave. Echter dit werkte niet bij enkele Philips en Siemenstoestellen. Ben met enkele modellen terug gegaan naar de winkel en uiteindelijk weer voor Panasonic gekozen. Deze werkte namelijk direct en zonder problemen.

Enige minpunt is het beperkt aantal beltonen, maar dat geldt voor vele toestellen helaas.

Telefoonboek is makkelijk te kopiëren naar de overige handsets.

Joost B1 19-10-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7322

De KX-TG 7322 is de opvolger van de KX-TG 7222, die in augustus 2008 werd onderscheiden met de eretitel Best Reviewed. Die titel mag wat mij betreft overerven naar dit apparaat.
De KX-TG 7322 heeft als extra: verlichte toetsen en een telefoonboek van 100 nummers. Wie de uitvoering zonder antwoordapparaat kiest, mist ook enkele nuttige faciliteiten voor het telefoonboek: kopiëren naar 2e, 3e handset en versneld zoeken door intoetsen 1e letter van de gezochte naam.