Siemens E365 Silver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens E365 Silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

simon56 22-10-2010
Geschreven voor: Siemens E365 Silver

Ik heb E365 gekocht vanwege gebruik van een hoortoestel. Volgens beschrijving is dit een van de weinige dect telefoon die door de ingebouwde ringleiding de hinderlijke bromtoon wegdrukt. Helaas heb ik met dit telefoon een hinderlijke en storende bromtoon. Ik heb eigenlijk voor niets een prijzige telefoon gekocht.

301050 30-03-2009
Geschreven voor: Siemens E365 Silver

Siemens E 365 is een geweldig toestel.Ligt lekker in de hand, grote cijfers en een verlicht display.
Veel mogelijkhden.

saartje1 06-12-2008
Geschreven voor: Siemens E365 Silver

Sinds een dag deze telefoon in mijn bezit, ik vind de mogelijkheden en de gebruiksvriendelijkheid super.
Prima Nederlandse handleiding.
En 't ziet er mooi uit ook!
Nog dank aan degene die verwees naar de rentepunten van de Postbank, dat scheelt in de kosten!

Merkoes 24-07-2007
Geschreven voor: Siemens E365 Silver

Ik heb het siemens toestel nu een week in huis. Ik heb er erg schik mee. MAAR de grote letters vind ik tegen vallen (ook op de kleinere stand) als je een naam in het telefoon boek zet past het door de grote letters niet op 1 regel.
Wat ik echt heel storend vind is als ik de handset vast heb zit ik met mijn duim precies op een aansluiting van de kop telefoon. Ik zal nooit een kop telefoon gebruiken en erger me dus behoorlijk aan die aansluiting midden in de zij kant van de handset.

Aart1234 21-06-2007
Geschreven voor: Siemens E365 Silver

Eindelijk een toestel dat ECO-DECT ondersteund.

Dit houd in dat, het zenden stopt als het toestel in de basis ligt.
Dit is beter voor je gezondheid en ook energie zuinig.

Ik vind het een prima toestel die een beetje groot is maar goed in de hand ligt en een mooie titanium look.
Toetsen en display keurig verlicht.
Antwoord apparaat werkt zeer simpel en ik vind het handiger dan voicemail.

Kwalitatief hoogwaardig toestel.

Mr tft001 20-06-2007
Geschreven voor: Siemens E365 Silver

Het belangrijkste vind ik, dat dit toestel, momenteel nog als een van de weinige, ECO-DECT ondersteund.
(in nederland weet werkelijk niemand hier nog van)

Dit houd in:
Dat een normaal DECT toestel altijd zend ( 24 uur per dag), telefoneren of niet.
Maar ECO-DECT stopt met zenden als je deze in het basisstation legt en gaat pas zenden als er gebeld word.
Ook word de kracht van het zenden( tijdens het bellen) steeds minder als je dicht bij het basisstation in de buurt bent.

Of de (vanwege het zenden) straling nou slecht is of een beetje slecht, ik vind het toch prettig dat als ik bv ligt te slapen het zenden uit is.
Zoek op internet eens naar ECO-DECT dan zie je dat ze in andere landen hier al veel verder zijn. ( ook verschillende onderzoeken)

Verder vind ik het toestel erg prettig.
Er zit van alles op en aan.
Duidelijk menu, net als GSM toestel en netjes alles verlicht.

Spraak geluid is prima en antwoord apparaat werkt zeer gemakkelijk, voicemail uitgezet.

Zeer degelijk .

P. Konings 13-04-2007
Geschreven voor: Siemens E365 Silver

Een oke telefoon voor mij een prima telefoon voor de wat slechtziende mens. Erg geschikt voor ouderen die niet zo goed meer kunnen zien. Het zijn grote toetsen en er zitten standaard al grote cijfer en letters op het display. Je kan ze zelfs nog groter maken.
Nu ben ik zelf geen oudere en heb dus ook niet echt behoefte aan grote letters. Maar het zit er na eenmaal op. Ook is de telefoon zelf een beetje aan de grote kant. Ook het intoetsen van de toetsen gaat niet zo soepel als bij bv de Gigaset A165 Duo die ik eerst had.
Ik heb hem voordeelig kunnen kopen, maar anders is hij de originele prijs niet waard.