Panasonic KX-TG8072

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG8072 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Knerf023 07-02-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Lang gezocht naar een goed toestel, door reviews op deze site overgegaan tot koop. We waren echter ook genoodzaakt om een ander toestel aan te schaffen omdat Ziggo over gegaan was op een ander systeem telefooncentrale FSK genoemd.
Naam en nummer weergave op oude toestel werkte niet meer.KPN toestel Chigago 330C.Nu werkt alles weer prima en zelfs nog beter zowel nummerweergave als naam worden weergegeven. Handleiding zeer duidelijk.

s010706 21-12-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Alles werkt zoals verwacht. De geluidskwaliteit is goed, de interface duidelijk en de prijs OK!

JoViFilm 04-12-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Toestel een paar dagen in bezit, en ben er erg tevreden over. Duidelijk display, en mooie grote verlichte toetsen. Aansluiten en instellen ook zonder problemen.Kortom een prima toestel voor een redelijke prijs

l.wolterink 13-10-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

prima toestel,heb geen problemen met datum of tijd[upc]mooi en een gemakkelijk telefoonboek,nummer naam weergave werkt prima.prijs kwaliteit verhouding een goede koop.

de wieltjes 08-06-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Ik heb inmiddels deze set een paar weken in gebruik en ben vol lof. Heb hiervoor altijd Philips telefoons gehad, maar veel problemen mee gehad. Vooral de geluidskwaliteit is super. Eenvoudige bediening. Je kunt er zelfs mee smsen. Echt een aanrader dus. Heb alleen problemen met datum/tijd, Deze moet ik steeds opnieuw instellen, wanneer ik gebeld word of zelf heb gebeld. Weet iemand een oplossing?

Joost Hengelo 05-04-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Wij hebben deze set nu zo'n 5 maanden in ons bezit. De toestellen bevallen ontzettend goed. Inderdaad is de geluidskwaliteit zeer goed en ze voelen ook bijzonder degelijk aan. Bij ons werkt de nummerherkenning prima. De set is dan ook wel aangesloten op de 'normale' ouderwetse KPN telefoonlijn. Kleine nadelen het de set natuurlijk ook. Hiermee valt echter prima te leven. Deze zijn het niet kunnen synchroniseren van de opgeslagen telefoonnummers tussen de handsets en de minder voor de hand liggende volgorde van letters bij sms-en. Ja dat kan je met deze set ook. Echter de degelijkheid (sommige mensen hebben zelfs al tientallen jaren plezier van hun Panasonic draadloze telefoon) bepaalde onze uiteindelijke keus voor deze set. Het feit dat de handheld werkt met oplaadbare batterijen, die je na enkele jaren wanneer ze slechter worden kunt vervangen, is bovendien ook veel slimmer dan speciale accu's die ja na loop van tijd nergens meer kan krijgen.

Door onze goede ervaringen met Panasonic zijn zo langzamerhand al onze apparaten, zoals homecinema set, videorecorder, tv, autoradio en binnenkort zelfs de navigatie van dit geworden.

Nee ik werk niet voor Panasonic ;-) Ben gewoon een tevreden consument.

Groet,

tinus66 08-03-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Heb dit setje op de 7e aangeschaft.
Heel makkelijk qua installatie ed.
Geen onnodige poespas en zeer gebruiksvriendelijk.
vind het alleen jammer dat de telefoonboeken niet met de handsets kan synchroniseren.
De toetsen om de namen in te toetsen zijn niet gelijk aan het sms volgorde, dus dat was even wennen met het intoetsen van al die namen (dus ook weer apart op de andere handset)

Mark9 04-03-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Toestel een aantal weken.
Na 2 keer een Philips nu een Panasonic en er tot op heden geen spijt van.
Alles werkt perfect en menu is duidelijk.
Heb tot op heden de gebruiksaanwijzing niet eens hoeven te lezen.
Aangesloten via Telfort, nummer/naam herkenning werkt uitstekend.

claassew 11-02-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Na eerst een Philips, vervolgens een Siemens nu een set van Panasonic.
De philips was niks, de Siemens was prima maar deze Panasonic is tot nu toe geweldig. Vooral de kwaliteit van het geluid zowel op speaker als in de hoorn is van zeer goede kwaliteit.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen, ik hoop echter dat deze telefoons langer mee gaan dan de vorige. En.... eindelijk werkt ook de nummerherkenning, dat lukte maar niet met de Siemens.

Frank48 06-02-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Mooi vormgegeven telefoonset. Eenvoudig te bedienen, goede geluidskwaliteit, ook in handsfree-modus. Jammer dat de in de ene handset ingevoerde telefoonlijst niet gesynchroniseerd kan worden met de tweede handset. Zeker qua gebruiksgemak een verademing vergeleken met mijn vorige telefoon (Siemens Gigaset).

19651 21-01-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Sinds 19 januari in bezit.Fijne telefoon,had niet gezien dat er een SMS-functie opzit,mooi meegenomen.
Ligt lekker in de hand en is gemakkelijk te bedienen.
Goede melodieen(de hond is nogal kieskeurig).
Helder van geluid t.o.v. Philips.

Horizon 08-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Omdat mijn huidige telefoon (een van de eerste Gigaset-serie van Siemens) geen nummerweergave heeft, ben ik op zoek gegaan naar een vervanger. I.v.m. telefonische overlast een noodzaak geworden.
Na het lezen van reviews hier, kwamen de telefoons van Panasonic er wel erg goed vanaf. Gezien de prijsstelling gaf dit dan ook de doorslag. Voor één Siemens toestel, krijg je er wel drie van Panasonic. Twee weken later na aanschaf, was dit type 20 euro goedkoper in een aanbieding. Is niet de eerste keer dat me dit gebeurd. Nou ja was maar 20, bij m'n televisie was het wel 300 euro en dat voelt wel wat minder.
In de winkel liet de verkoper de display zien en als je ogen wat minder worden, dan is dit ook zeer belangrijk. Sommige modellen hebben dan wel een scherpe lettertype, maar ze zijn te dun, zodat je het toch nog moeilijk af kan lezen. Met dit toestel is dit dik in orde.
Het geluid is zeer goed en zelfs op de speaker (handsfree). Alleen heb je een echo wanneer je het volume op maximaal zet.
Tevens heb ik een stereo koptelefoon uitgeprobeerd, maar dat gaat niet helemaal goed, want het zal wel voor mono bedoeld zijn. Door de stekker er maar half in te stekken, werkt het wel.
Handig is ook wel dat je later kan zien wie en wanneer is gebeld. Het zelfde type met antwoordopname is dan ook overbodig.
Er zitten zeer veel tekens op om een naam samen te stellen, maar van enkele letters kan ik alleen de hoofdletter niet vinden.
Het toestel is niet te klein en niet te groot. De toetsen zijn redelijk ruim van opzet en hebben verlichting. Prima gewoon en vind 'm ook nog best mooi om te zien. Ondanks het plastic, voelt het stevig aan. Een echte aanrader.

Mr Erik1974 07-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Na het e.e.a goed uitgezocht te hebben, kwam ik op deze telefoon uit. Mede door de goede reviews op deze site, de telefoon gekocht bij Bol. Tot dusverre absoluut geen spijt van. Je hoeft geen technicus te zijn om de telefoon aan de praat te krijgen (menu's erg simpel) en ook het aanmelden van de 2e handset, ging geheel automatisch. Vrij veel opties en beltonen, geluidskwaliteit is goed, display helder en ook nog in kleur! Persoonlijk vond ik de kleuren van de telefoon zelf me niet meteen aanspreken, maar het gebruikersgemak en alle extra's heft dit weer op. AANRADER dus!

henkp41 02-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Na enkele B merken te hebben versleten, gemiddeld nog geen jaar, zag ik deze. Reeds uitverkocht! Toch gewild. Nu een paar dagen in gebruik. Fantastisch na dat kinderspeelgoed.

Rita56 19-11-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Na mijn vorige telefoon (Malibu van KPN) een ware verademing! Gemakkelijke bediening en een prima geluid. Het design vind ik een matig maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de prima gebruiksmogelijkheden en geluidskwaliteit.

ado76 11-11-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Eerst een panasonic DECT gehad. We waren heel tevreden met deze. Toch maar verkocht omdat we eentje met kleuren scherm wilden hebben. Toen hebben we een Philips voip 4332 telefoon gekocht. Wat een baggerding voor 120 euro zeg. Ik heb 'm maar weggegeven. Dan maar weer een panasonic. Toen ik zag dat deze uitkwam, heb ik niet eens op de eerste review gewacht maar gelijk besteld. Wat een verademing deze telefoon. Perfect geluid. Als ik met thuis bel en mijn vrouw me op handsfree zet, dan hoor ik ze nog perfect. Telefoonboek heeft plek voor 200 nummers en elke naam mag 15 letters of cijfers bevatten. Er zitten ook heel veel speciale tekens in. Heldere display en mooie geluiden. Standby tijd is 3-4 dagen. Afhankelijk van gebruik. Ik vind deze telefoon een aanrader voor iedereen. Voor dit geld kan je hem niet laten staat eigenlijk.

arspider 05-11-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8072

Diversen toestellen vergelijken, maar deze komt wat mij betreft als beste uit de bus in deze prijs categorie of zelfs hoger.
Eenvoudig te bedienen en in te stellen. Duidelijk afleesbaar scherm en een goed geluid.
Klein gemis is het indelen van namen in groepen met een eigen beltoon.