Philips Perfect sound Cordless phone answer machine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Perfect sound Cordless phone answer machine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

Zippy1970 07-12-2010

Nu meer dan een half jaar in mijn bezit en helaas moet ik concluderen dat dit een vreselijke miskoop is geweest.

Allereerst batterijduur: minder dan 24 uur! Als ik 's nachts vergeet de telefoon op zijn lader te zetten, dan is hij de volgende ochtend leeg. Erg vervelend omdat je dan absoluut niet door hebt wanneer je gebeld wordt omdat het basis-station niet mee rinkelt.

Gemiste gesprekken: Zodra je een gesprek gemist hebt, gaat het rode LEDje knipperen en verschijnt er op het beeldscherm een tekst. Er is maar één manier om het LEDje uit te schakelen en de tekst weg te krijgen en dat is door de gemiste gesprekkenlijst op te vragen, en één voor één *alle* gemiste gesprekken te bekijken! Dus als je eens een weekendje weg bent geweest en je hebt 20 gemiste gesprekken, ben je een flinke tijd bezig om alles weer "normaal" te krijgen!

Snelheid menus: In één woord: verschrikkelijk. Toestel is ongelooflijk traag.

Geluidskwaliteit: Echt ongehoord slecht. En dat komt eigenlijk omdat de telefoon het geluid "mute" (uitschakelt) als hij een geluid oppikt via de microfoon. Wie dat bedacht heeft moet echt ontslagen worden, want dat betekent simpelweg dat zelfs de kleinste beweging van je vingers over de telefoon voldoende voor de telefoon is om het geluid te muten.

Overig: Nog nooit in mijn hele leven meegemaakt: een telefoon die regelmatig crasht! Jaja, soms slaat de telefoon gewoon vast alsof het een ordinaire Windows computer betreft. Het is dan niet te zien aan het scherm (behalve dan dat de tijd vast staat op het tijdstip dat de telefoon crashde), maar de telefoon reageert nergens meer op. Enige oplossing is de batterij eruit halen en er weer instoppen.

Conclusie: Ik moet toegeven dat ik nooit een liefhebber van Philips geweest ben omdat ik altijd de onwaarschijnlijke pech heb gehad dat alles wat ik ooit van Philips heb gekocht, binnen een paar weken kapot ging (of gewoon vanaf het begin al niet werkte). Ik had dan ook gemengde gevoelens toen ik deze telefoon aanschafte en helaas moet ik concluderen dat mijn angsten wederom gerechtvaardigd waren. Ik vind het onbegrijpelijk dat een bedrijf als Philips zo'n product op de markt durft te zetten.

johnwong 23-02-2010

Heb deze al een paar maanden in bezit.
Heb hem gekocht voor de mooie kleuren display maar deze is stuk kleiner dan dat die lijkt. Er zit nog een dik zwarte rand aan de display. En hij is niet echt duidelijk, dit viel echt tegen vooral met de huidige technologie.
En inderdaad de accu is ECHT waardeloos. Als je een dag niet terug zet op de lader dan moet je oppassen dat die niet bij een gespek uitvalt (meerdere malen gebeurd), ook geen waarschuwing.
En de knipperde rode licht als je een inkommend gesprek hebt gemist. Echt irritant.
We veel produkten van Philips in huis (ook onze vorige telefoon) allen zijn zeer goed vandaar ook deze dure aanschaf. Maar echt dit is een miskoop (misprodukt).
Had beter een siemens kunnen nemen.

G.Rietbroek 16-02-2010

---------- update review 16-02-2010 ----------
Nogmaals een beoordeling, want nu heb ik meer ervaring met deze telefoon.

Waardeloos! Batterij verloor zeer snel zijn capaciteit. Nu valt hij na 1 uur al uit! Echt dramatisch!

Geluid slecht! En dit heb ik getest op meerdere adressen.

Menu is ook extreem traag

---------- oude review 12-12-2008 ----------
Goede telefoon, werkte meteen. Makkelijk en handig opstart menu bij eerste keer aanzetten.

Lange standby-tijd, goede kwaliteit van geluid en goed bereik.

In één woord super!

HerryH 24-11-2009

Ik heb dit toestel met antwoordapparaat 2 weken in mijn bezit en ben er niet blij mee.

De display is zeer onduidelijk, op alle 3 de hansets moeten alle nummers ingevoerd worden en het toestel heeft geen handsfree mogelijkheid. (dat is achteraf mijn fout, maar ik dacht dat het standaard aanwezig was zoals op mijn eerdere DECT telefoons van KPN en Philips).
Het verwijderen van de bellerslijst is omslachtig.
Ondanks informatie van de Philips helpdesk is het niet gelukt een extra handset aan te melden.
De losse handset valt snel om als je hem op tafel zet.

ErikH 25-08-2009

Rommel. Kan het niet anders zeggen. In 2 maanden zijn 2 toestellen kapot gegaan. Als het nou ééntje was, oké, maandagochtendmodelletje. Maar 2 stuks... Philips, foei!

Zelfs al laten we dat buiten beschouwing, de telefoon zelf is ook al niet geweldig:
-teveel vertraging bij knoppen indrukken. Vlot een telefoonnummer intoetsen kan ie niet bijhouden, en iets uit het telefoonboek opvragen duurt ook even.

Minder erg, maar toch irritant:
-het is niet in te stellen dat ie opneemt als je hem uit de houder haalt. Je moet altijd op de groene knop drukken.
-de groene knop voor opnemen is in het donker moeilijk van de rode knop (gesprek afwijzen) te onderscheiden door de oranje verlichting, en die symbooltjes verschillen ook al amper van elkaar.

Geluid, beeldschermpje en bedieningsgemak zijn verder in orde, maar het totaalplaatje is beter voor elkaar bij merken als siemens en panasonic.

tweaktubbie 04-02-2009

Mooi heldere display. Toetsen werken prima en intuitief. Jammer is dat gemiste oproepen blijven knipperen in scherm, je moet ze allemaal openen of verwijderen.

Menu heeft net iets langere vertraging dan een gsm. Maar net niet vervelend

Batterij is echt enorm snel leeg. Eerst 24 uur geladen en volgens boekje 3x erna 15 uur na leegraken nogmaals. Absoluut slecht, hoewel het Philips 900-batterijen zijn. Dat je het weet.

Achterkant is glad plastic; waarom niet mat? Nu is neerleggen daardoor erg krasgevoelig. Maar zeker mooie set.

h.d. bresser 16-01-2009

Ik heb dit toestel een paar dagen in huis.
3 Handsets en dan moet je 3 keer het telefoon boek invullen, is zeer onhandig, dat moet toch beter kunnen.
Verder zijn de letters op de display heel erg onduidelijk, mijn eerste draagbare telefoon had ook van die bibberige letters, maar dat is meer dan 10 jaar geleden.
Latere telefoons hadden op de display altijd duidelijker letters. Dat moet een bedrijf als Philips toch beter kunnen. Verder is het heel lastig dat er geen lampje knippert als er een gesprek is binnengekomen.
Kortom, ik ben er niet blij mee!!!!!