Panasonic KX-TG8421

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG8421 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Jefvansusvantrui 27-01-2011
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8421

Twee van deze telefoons gekocht op respectievelijk 08/11/2010 en 13/10/2010 dus ong 3 maanden oud en klaar om weg te smijten. Na de luidspreker een vier tal keer te hebben gebruikt is deze stuk, vervorming van zowel stem als belsignaal en jawel van biede toestellen!!!!!!!!!!

Martin de Muis 13-08-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8421

Vandaag heb ik deze telefoon aangeschaft, maar na deze te hebben geïnstalleerd heb ik hem maar gauw weer in de doos gedaan. En niet omdat ik het een slechte telefoon vind, nee integendeel, hij werkt niet goed op Ziggo telefonie (dus bellen via de kabel). Blijkt de telefoon niet het zgn. FSK protocol te ondersteunen en is deze telefoon alleen maar geschikt voor de vaste telefoonlijn (KPN).

Dat is wel jammer, want deze telefoon zou mij wel kunnen bekoren. Het is een gebruiksvriendelijke telefoon, je kunt alles zo zonder handleiding instellen, en dat is toch wel een pre. Voor de rest is het menu simpel en overzichtelijk, zijn instellingen makkelijk te vinden, zijn er voldoende beltonen die heerlijk vol klinken, is de speaker van zowel gewoon bellen als handsfree bellen van heel goede kwaliteit, en zijn de knoppen elegant klein, maar toch niet zo klein dat het niet bediend kan worden door mensen met dikke vingers.

Het is jammer dat op Kieskeurig niet vermeld wordt dat deze telefoon niet geschikt is voor kabeltelefonie, dit zou toch duidelijk vermeld kunnen worden, want via Kieskeurig heb ik deze telefoon uitgekozen en besteld bij een lokale webshop. Helaas moet ik nu de telefoon weer terug brengen, hopelijk kan ik mijn geld weer terug brengen, daar heb ik nog geen ervaring mee gehad. Ik zal dan een andere telefoon moeten uitkiezen. Gelukkig kun je via Kieskeurig wel zoeken op telefoons die FSK ondersteunen, maar wel jammer dat je er op deze manier achter moet komen dat niet alle telefoons op de kabel werken. Het is een goede telefoon, maar helaas dus alleen op de vaste telefoonlijn.

Pascalli-G 30-11-2011

Hoi Martin, mijn moeder kocht ook pas zo'n toestel terwijl ze een paar maanden terug op Ziggo alles in 1 overstapte. Het toestel doet het wel maar heel regelmatig valt in een gesprek een halve seconde ofzo weg. Ligt dat aan wat jij beschrijft denk je? Groet, Pascal