Motorola ME50513ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola ME50513ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

searcher 26-02-2008
Geschreven voor: Motorola ME50513ZT

Hallo potenciele koper. Heeft u de revieuws hieronder gelezen?
Deze zeggen eigenlijk kort samengevat het volgende

NIET KOPEN!!!!!

Ik had van motorola meer verwacht. Het geheugen is zeer beperkt. Nummerweergave: wie heeft wanneer gebeld? weet u het, dan weet ik het ook...

1. display van een van de 2 telefoons defect. Daarna helemaal naar zijn gootje.
2. batterij zeer snel leeg (max 2 dgn)

ik heb de defecte telefoon niet eens opgestuurd. Heb er gewoon geen zin meer in. Ik ga voor een Siemens of Ericsson. Daar was ik in het verleden zeer tevreden over. Nogmaals.... NIET KOPEN... u bent gewaarschuwd.

ruudb 10-09-2007
Geschreven voor: Motorola ME50513ZT

Ontevreden over geluidskwaliteit. Elke beller, op elk toestel, komt krasserig en schel door.

Eriols 28-01-2007
Geschreven voor: Motorola ME50513ZT

Fijn toestel, ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen. De nummermelding werkte eerst niet volledig, maar lag niet aan het toestel, maar de telefonie/internet provider. Leuk is het detail dat je intern kunt bellen en doorschakelen. Zowel intern als externe oproepen kunnen een aparte beltoon krijgen zodat je direct hoort of iemand van binnen of van buitenaf belt. Geluid is in de handsfree funktie perfekt, de normale funktie soms een beetje minder. Een ding wat ontbrak: de gespreksvolume is niet instelbaar, soms zou dat wel handig zijn.

ivamar 20-01-2007
Geschreven voor: Motorola ME50513ZT

Heb deze set samen gekocht met een extra ME50511ZT, ik had 4 handsets nodig en deze zijn alleen per set van 3 te koop in Nederland. Het aanmelden van de extra handset ging zonder problemen. Alles werkte ook direct en zonder problemen. Geluidskwaliteit is perfekt en de mogelijkheden zijn voldoende, bvb doorschakelen van inkomende oproepen naar andere handset, conferentiegesprek en wissen van gemiste gesprekken automatisch op alle toestellen. Toestel ligt prettig in de hand en is perfekt afgewerkt.