Philips CD1452B cordless phone

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CD1452B cordless phone op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Ralph Ijsselstein 15-06-2008

Kansloos dat je geen namen kunt opslaan, want dat is nu juist zo handig bij een telefoon....
Op mijn oude toestel was het mogelijk, maar op deze dus niet. Hoe was het ook al weer: let's make things BETTER???

nannus 08-12-2007

Beetje een tegenvaller dit apparaat. Hoewel de vormgeving prima is en duidelijke toetsen heeft, zit er een heel groot nadeel aan. Het is niet mogelijk namen op te slaan! Heel wijs staan alle letters op de toetsen (zelfs de spatie bij de 1), maar letters invullen, ho maar. Dit terwijl Philips in de handleiding het wel heeft over namen...
Ik heb vandaag de Philips info lijn gebeld en die zouden mij terugbellen over de mogelijkheden van dit toestel, ik hou u op de hoogte.

SLH 13-11-2007

Het toestel één dag in huis, maar hij gaat morgen weer terug. De verkoper vertelde mij dat er naam- en nummerherkenning op zat, maar helaas..... Aangezien tegenwoordig niemand meer telefoonnummers meer uit zijn hoofd kent (mijzelf incluis), werkt dit niet.

Zonder gebruiksaanwijzing is dit toestel ook niet te beginnen. Andere telefoon aanmelden of instellen voor Nederland: niet gebruikersvriendelijk. Jammer dat hij terug gaat, de vormgeving is mooi en hij ligt prima in de hand. Over de geluidkwaliteit kan ik dus weinig zeggen. ;-)

Slotkenov 16-10-2007

Dit is echt een telefoon uit het jaar nul. Denk je dat de technologie ver vooruit is moet je vooral niet deze telefoon nemen. Hij is lelijk, je kan alleen maar 20 nummers opslaan in het telefoonboek, geen namen?! Hij heeft een erg klein lcd schermpje waar bijna niks op te zien valt. En de gebruiksvriendelijkheid is bedroevend slecht. Hij is gewoon niet intuitief te gebruiken, je zal de gebruiksaanwijzing goed moeten doornemen en veel ervaring moeten hebben met deze telefoon wil je hem goed kunne gebruiken.