Siemens AP180

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens AP180 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Edwin V 02-12-2011
Geschreven voor: Siemens AP180

Dit is een mooi en eenvoudig toestel. Ik heb er 4 gekocht voor 25 per stuk. Deze zijn makkelijk te koppelen en je kan onderling intern bellen. Het scherm is verlicht, de toetsen niet. Heeft er iemand gebeld, dan knippert de mailbox en kan je makkelijk terugbellen. Ik heb ook nog 2 x een Siemens C470. Die zijn wel een factor 3 beter met verlichte toetsen en een kleurenscherm en een nog langere standbye tijd. Zoek je een eenvoudig toestel voor niet veel geld, dan kan ik deze wel aanbevelen.

rcs 10-10-2011
Geschreven voor: Siemens AP180

Prima toestel, ligt goed in de hand, makkelijk menu en een eenvoudige bediening, vooral het geluid is top. Prima prijs en kwaliteitsverhouding.

MARJO39 21-06-2011
Geschreven voor: Siemens AP180

Op zoek naar een eenvoudige, betrouwbare telefoon (waar je alleen mee kunt bellen) kwamen we uit op dit model. Op zich is het een prettige telefoon, ligt goed in de hand, goed geluid, het belsignaal had wat harder gemogen, maar is nog wel acceptabel.
Wat het minst bevalt is de in onze ogen warrige menustructuur. (We zijn nu eenmaal niet behept met het intuitieve gevoel van een computernerd.) Wat ook al niet meewerkt is de gebruiksaanwijzing waar vier modellen door elkaar heen worden beschreven.
We maken bijvoorbeeld mee dat de berichtentoets rood gaat knipperen; een bericht hebben we echter nog nooit ontvangen. Op een paar knoppen drukken en het geknipper is over, maar het is ons nog niet gelukt deze functie geheel uit te schakelen.
Kortom, bellen en gebeld worden gaat prima en de rest maar voor lief nemen.