Gigaset C610 DUO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset C610 DUO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tobico 22-12-2014
Geschreven voor: Gigaset C610 DUO

Waardeloze set. Heb set sinds maart 2013. Zodra ik een van beide toestellen uit houder haal om gesprek te voeren valt het toestel zgn. dood. Complete set al ter reparatie terug geweest naar winkel, waarna plm. 3 maanden alles vrij goed gewerkt heeft. Daarna weer dezelfde ellende. Voor mij dan ook nooit geen Gigaset van Siemens meer.

makarel 30-05-2015

hallo

wij hebben inderdaad het zelfde probleem.
een paar seconden van de basis en hij valt uit.
geen idee wat ik er mee moet.
wij hebben er ook al nieuwe batterijen in laten zetten.(oplaad).maar dit ging een paar dagen goed en weer hetzelfde probleem.

RobertvanArnhem 06-06-2014
Geschreven voor: Gigaset C610 DUO

Prima toestellen. Mooi vormgegeven, ligt goed in de hand. De mogelijkheden tussen de twee sets zijn handig: zoals doorverbinden, weergave 'lijn bezet' en telefoonboek kopiëren.
Na een half jaar ging van één van de toestellen de luidspreker van de hoorn (die je tegen het oor houdt) kapot. De meegeleverde batterijen van het merk Suppo laadden niet meer op. Nieuwe batterijen gekocht. Het defect van de luidspreker is op garantie door de leverancier Modern.nl hersteld. Hopelijk was dit defect een incident.

M.F. Hansmann 05-12-2013
Geschreven voor: Gigaset C610 DUO

Telefoon on-line gekocht levering binnen een dag. Telefoon is helemaal naar wens, omdat ik voice-mail heb heb ik geen toestel met antwoord apparaat genomen. Toestel heeft veel mogelijkheden die makkelijk in te stellen zijn met een overzichtelijk beeldschermpje. Toestel licht lekker in de hand en is makkelijk te bedienen. geluid ook prima. kortom aanrader.

alex888 11-02-2012

4 dagen in huis,Het is een zeer fijn toestel en heel
gemakkelijk in gebruik.
Wij hebben LAST van een anonieme beller (groef taal gebruik ed )Maar met dit toestel kan je anonieme telefoontjes onderdrukken.Siemens bedankt hier voor.
Ze kunnen je wel bellen maar je hoort het NIET dus geen belsignaal,op de display wordt het wel aangegeven dat er iemand anoniem belt.
Nadeel is wel,dat als bv.het ziekenhuis belt (vaak anoniem)ze denken dat je niet thuis bent (bij hun gaat de telefoon namelijk gewoon over.)
Dat kun je oplossen met je voicemail.

Dus tot nu toe een super fijne telefoon.

B1111 05-11-2011
Geschreven voor: Gigaset C610 DUO

Omdat wij geen behoefte had aan een antwoordapparaat heb ik gekozen voor deze set. De telefoon misstaat niet in de huiskamer en hoewel dat niet het belangrijkste is is het toch leuk. De mogelijkheden zijn niet super uitgebreid, maar we hebben 'm om ermee te bellen. Verder hebben we nog geen kinderen dus gebruiken we de babyfoon-functie nog niet.

Het installeren is heel eenvoudig en het werkt, zoals verwacht, direct. De eco-functie staat nu uit en je merkt heel goed dat de handset die op de andere verdieping ligt sneller leeg is. Verder mag je met deze set niet klagen over de batterij, want op deze is (tot nu toe) erg goed. Ik zou zeggen voor het huisgebruik is dit zeker een aanrader.