Grundig 22 VLE 8120 BG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Grundig 22 VLE 8120 BG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Adjederoos 11-05-2012
Geschreven voor: Grundig 22 VLE 8120 BG

Voor onze vakantie hebben we deze tv aangechaft daar deze tv compact is en toch voorzien is van 3 tuners. Helaas niet Canaldigitaal goed gekeurd, dus zelf de volgorde intellen van je favoriete zenders. In korte tijd was de tv ingesteld en kon er gekeken worden naar de HD zenders. Beeld kwaliteit is perfect, instellen van de tv is eenvoudige.
Kortom perfect tv voor onze vakantie.

Ad

Dorus 31-07-2012

Hoi Ad,
Vraag als de tv een paar maanden geen voeding heeft gehad moet je dan alle zenders weer opnieuw instellen.
Gr Theo

ger1953 28-05-2012

hallo Ad

Ik ben een leek in dit soort dingen.Ik wil dit toestel aanschaffen maar twijfel nog.
Zou je zo vriendelijk zijn wat ik allemaal nodig heb voor het tv kijken in het buitenland met deze tv en recreatiepakket van canaldigitaal.

Alvast bedankt