Philips 6000 series 37 PFL 6007 H/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 6000 series 37 PFL 6007 H/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marieke Julianus 27-08-2015

Koop deze alsjeblieft niet! We hebben de tv in oktober 2012 gekocht en is inmiddels voor de 3e keer terug naar de reparateur van Media Markt. Main Board kapot. Niet meer te repararen. Leuk een tv bijna €900,- die binnen 3 jaar echt kapot is. En dan krijg je maar de helft van je geld terug. Slechte kwaliteit!

hekma003 10-03-2013

Ik ben erg tevreden over deze TV, superscherp beeld en ook een goede geluidskwaliteit.Nog geen probleem gehad, echt een aanrader! Hiervoor een Sony LCD TV gehad, maar ik wil niet meer terug! Ook 3D is leuk, elke zender wordt door de 3D knop op de afstandbediening ook 3D!.
Het enige minpuntje gaat over de afstandsbediening, de toetsen drukken vrij zwaar en ook de plek van de brede volume en prog.toets is te ver naar onderen. Maar snel een kleine Philips afstandbediening gekocht (SRP 1101)voor de standaard bediening.

nootje1973 10-03-2013

De tv heeft reeds 2 reparaties ondergaan en is 3 maanden oud. De CI+ module geeft storing met UPC, bij bepaalde tv zenders is er geen automatische ondertiteling.
Beeldkwaliteit is redelijk/goed als alle beeldverbeteraars uit zijn.
Update via internet werkt niet 100%.

Jaques43 13-02-2013

Mooi apparaat! Duurzaamheid moet ik nog afwachten. Mooie smalle rand om het scherm. Platte uitvoering (3 cm). Heb CI+ module aangebracht en USB-disc die ik nog had aangesloten. Dus nu met pauzefunctie en opneemmogelijkheden. Heb daarmee wel enkele 'foutjes' ontdekt waar Philips nu mee bezig is om dat op te lossen. (vrije discruimte wordt niet aangegeven, sommige opnamen hebben veel te krappe 'verlooptijd', tool om zendernaam te wijzigen is verdwenen, menu om zenderlijst naar USB-stick te kopiëren verschijnt niet.

foosterhuis 17-12-2012

Prima televisie. Enige nadeel is dat er nog maar één scart beschikbaar is, welke in deze tijd toch nog wel regelmatig gebruikt worden. we kunnen niet alle apparaten tegelijkertijd vervangen.
Andere problemen welke ik over deze tv lees ben ik niet tegengekomen.
3D hebben we overigens niet geprobeerd, maar ja dat hebben we er gratis bijgekregen, zeg ik maar...

wester21 07-12-2012

Prima beeld en vormgeving. Jammer dat er nu al een monteur van Philips moet komen, want de instelling om updates via internet te ontvangen is niet goed. Kan zowel bekabeld,draadloos als usb stick niet ingesteld worden.
Zijn hier meer problemen mee en hoe opgelost?
Gaarne reaktie.

foosterhuis 05-11-2012

Prima televisie. Draadloos internet kan soms langzaam zijn opgestart maar daarna is het prima te gebruiken als media player voor films en foto's, danwel muziek.
Mooi scherm en door dun dunne rand van het toestel is het geen groot apparaat.
Geluid is goed, maar via een goede stereo met boxen, natuurlijk beter. Zelf geen last van het herkennen van nieuwe apparatuur, dit verloopt soepel.

henk1315 26-09-2012

Niet kopen die Philips. Ik heb dit apparaat nu 6 weken en heb 12 weken ergernis. De TD doet alles wat mogelijk is maar krijgen dit apparaat niet gerepareerd.
Problemen: Steeds, op willekeurige momenten, komt de melding nieuw apparaat gevonden. Hij vond ???? de Humax???? Dus Humax kan ik niet meer normaal gebruiken, kabel is nl niet meer aangesloten. Wil ik iets opnemen dan moet ik de HDMI kabel weer in de TV steken. Hij geeft die melding zelfs als er niets is aangesloten op de TV !!!!
Verder de YPrB aansluiting geeft ie geregeld bij opstarten. Helemaal niks op aangesloten!!!
3 maal een nieuw moederbord, de laatste software en nog knudde. Ik mag hem omruilen van de winkel.
De TD doet erg z'n best, maar helaas.
Philips klantenservice zegt keihard dat je die foutmeldingen kunt wegklikken en dan gewoon kunt kijken....

fdees 16-12-2012

Hoe kunt u een televisie niet aanraden, maar wel een 9 als cijfer geven, want dit lijkt mij zeer tegenstrijdig?