Panasonic TX-L60DT60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L60DT60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

piekok 27-07-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L60DT60

Als Plasma fan verplicht overgestapt (onder garantie) van de 55vt50 (inbrandprobleem logo's)naar het LED-alternatief 60dt60.
In het begin leek het een redelijk alternatief voor de 55vt50.
Echter bij films met een zwarte rand viel het op dat de hoeken licht doorgeven (backlightbleading) met uitstraling naar het midden vh beeld. Zoals je begrijpt is dit dus "not done" voor een TV van wp 1900,-.
Gelukkig had ik een goed service pakket afgesloten en krijg ik nu onder bijbetaling de Panasonic 60zt60...jaja de laatste topline van plasma. Eenmaal plasma gewend dan wil je niet anders meer! Waarom dan toch weer plasma? Het inbranden kan weer problemen geven, daarvoor neem ik de 1e 100 draaiuren mijn maatregelen. Verder vertrouw ik erop dat de NPO de conversie naar transparante logos doorzet op 19 augustus doorzet ivm de claims die tengevolge van ingebrande logos op tafel liggen.

Johan154 15-06-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L60DT60

Ik ben heel lang aan het tobben geweest om een mooie led tv te kopen ik werd er gek van

Eerst een philips teruggestuurd ivm banding toen een nieuw model van lg die bleek vlekken te hebben ..

Nooit naar panasonic gekeken tot dat ik tegen deze prachtige 60 inch aan liep!!

Wat een apparaat! Voor mij gevoel de mercedes onder de tv's😃 wat een kwaliteits verschil ! Al die andere plastic tvs met mooie reclame's

Deze tv kan zoveel en het werkt ook gewoon zonder narigheid

En super degelijk

Prachtig beeld

Ongekende mogelijkheden

Super degelijk

Goed geluid

Geen banding ! Nog nooit zo fijn voetbal gekeken

Perfecte kijkhoek door ips

Dubbele tuner dus hdd erop en opnemen

Super snel! Een ferrari in vergelijking met de philips en lg

Min punten

Nog geen npo bij de apps wel sbs en rtl

Marcelschrijft 10-01-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L60DT60

Na heel wat speurwerk op basis van specs, design en kwaliteit ben ik op dit scherm uitgekomen. Ik heb diverse winkels bezocht en het vergelijk gemaakt op basis van beeldkwaliteit mbt kleuren omdat ik hiervoor een plasmascherm had. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben zover, want het is toch een hele aanschaf.

Bij de TV wordt met toebehoren geleverd en een zware metalen voet geleverd. Het enige wat er niet bij zit zijn de schroeven om hem aan een frame op te hangen. De schroefmaat hiervoor is M6 van 1.6cm lang en dat is voor 2 euro overall te kopen.

Geluidskwaliteit : prima voor TV kijken, voor films gebruik ik mijn geluidsinstallatie. Maar het geluid is prima voor de TV

Beeldkwaliteit: MetHD input en bluray performed de TV erg goed. De standaard instelling “true cinema” geeft een mooi beeld en mooie kleuren bij films kijken. Gewoon digitaal is trouwens ook prima, maar het verschil met HD resolutie is wel duidelijk zichtbaar, maar het beeld is prima. Voor normaal TV kijken heb ik de TV stuk donkerder gezet, omdat je anders lasogen krijg, maar dat is met alle LED TV's zo vanwege het hoge contrast. In vergelijking met Samsung heeft de TV warme, zachte kleuren. Ik vond de kleuren van de Samsungs erg hard in vergelijk. De verschillende instellingen worden automatisch opgeslagen bij de verschillende HDMI input kanalen, dat is erg handig. Bij snel bewegende beelden is geen vertraging waarneembaar.

Qua mogelijkheden ben ik dik tevreden. Ik gebruik vooral streaming van films vanaf mijn PC en youtube. Er zijn behoorlijk wat apps beschikbaar en internet werkte in 1x bij aansluiten. De TV heeft de optie om een dubbele digitale inbouwtuner te installeren

Het bruiksgemak is prima. De TV is eenvoudig te bedienen en hoewel je veel kan instellen is het wel duidelijk.

Qua design ziet de TV er slank en strak uit, dat is natuurlijk persoonlijk.

Qua duurzaamheid is het ook prima in orde, de gebruikte materialen zijn hoogwaardig en goed afgewerkt.

Samengevat vind ik de TV een goede aanschaf en ben heel tevreden.

edenjose 29-05-2014

Ik heb zelf dit toestel in de 42" uitvoering (TX-L42DT60E)en kan niet anders dan de mening van Marcel onderschrijven. Wat een geweldig toestel. In eerste instantie lijken de Samsungs een 'beter' beeld te geven maar bij langer vergelijken zie je dat de kleuren bij Samsung idd. hard zijn en het beeld ook scherper lijkt, maar zodoende ook sneller gaat irriteren. Alle lof bovendien voor het design van Panasonic! Past bv. perfect bij een Aldenkamp Milano TV-kast.