Panasonic TX-L47DT60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L47DT60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robbis 02-08-2014
Geschreven voor: Panasonic TX-L47DT60

Super TV. Veel uitgezocht en deze kan het allemaal.
Opnemen op harde schijf die ik gewoon aan de achterkant van de tv heb geplakt.
De Tv kan gewoon op standby (dus hoeft niet meer aan te staan voor opname)
Opnemen en andere zender kijken kan ook en zelfs met timeshiften. Even op recordknopje en neemt direct op op de afgestemde zender zonder eerst alles in te stellen
Een zender kijken op je tablet via de tv terwijl je op de Panasonic gewoon een andere zender kijkt. Kan dus door de dubbele tuner
Minpuntje: moet even via google naar uitzending gemist, mist dus het appje.
CI aansluiting werkt perfect en geeft zeer goed beeld door.
3D beelden kan die zelf maken en zijn behoorlijk goed van kwaliteit.
Geluid is na paar dagen inspelen al weer stuk beter ook door ingebouwde subwoofer(tje)Maw vrij redelijk voor een Led scherm.
Beeld is zeer scherp maar zwartwaarden zijn volgens kenners iets minder in detail. Zelf niet opgevallen.
Kleuren zijn behoorlijk echt.
YouTube kan je ook weer bedienen via je tablet, dus sneller intypen.
Gebruik is redelijk eenvoudig.
Bouwkwaliteit is zeer mooi en strak. De duurzaamheid weet ik niet maar zit met dit merk denk ik wel goed.
Verbruik is 3x lager dan mijn vorige Sony lcd van 102cm

Judith 10-12-2014

Hoi Robbis,

wat voor harde schijf heb je er precies aangehangen?

Groetjes
Judith

robbis 27-12-2014

Ik heb een kleine 2,5 inch harde schijf van de Seagate (500 GB) er achter geplakt (bij Dixons)
Een film van 2 uur is ongeveer 3% inbeslagname op een 500gb schijf.
De werking van andere merken schijven heb ik niet getest.
Net als meer gb's durf ik niet te garanderen.
Een usb stick werkt niet voor opname.
Je kan zelfs 2 zenders tegelijk opnemen, maar dan geen 3e andere zender live kijken. Dit kan dan wel weer met wat allemaal is opgenomen.

Tv scoort met name ook zeer hoog in het witte gebied.
Het zwarte valt me nauwelijks meer op.
De dunne lijnen aan de zijkant zijn zeer smooth.
YouTube kan je perfect met je smartphone bedienen en met 1 druk op je scherm op de tv afspelen.
Nog blijer met mijn nieuwe tv dan de allernieuwste iPhone.
Geluid is beter als die niet aan de muur hangt en iets meer afstand tot muur heeft (ongeveer 25cm)
Tv is op voet ook mooi te draaien.
Zenders sorteren is me nog niet gelukt??
Misschien weet iemand hoe dit moet.