Samsung UE55F7000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F7000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

BJ 10-08-2016

Binnen 3 jaar stuk (geen garantie)

Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Wij hebben(hadden) een prachtige TV tot dat we op een avond een harde knal hoorde er een grote licht flits aan de achterkant van de TV kwam en de TV totaal Dood was..... geen garantie meer want de TV was 2 jaar en 10 maanden oud .... lijkt mij toch niet normaal voor een TV van 2200 euro (koste hij toen)

Toen ik op internet ging zoeken zag ik dat dit probleem al vaker was voorgekomen bij dit type

A. Assen 24-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Onwerkelijk goed beeld en super plat. Zelfs op 3,5 meter kijkafstand niet te groot. Getwijfeld tussen 55F6740 en 55F7000, maar ondanks de meerprijs zou ik direct weer de 7000 kiezen. De Smart touch Remote Control is echt de moeite waard, al mis ik nog wel een geïntegreerd QWERTY toetsenbord zoals Philips nu heeft. Met de IR extender bedien ik met deze ene afstandsbediening ook mijn Yamaha versterker, Ziggo ontvanger en Blu-ray. (Dat werkt bijna altijd goed, niet alle functies worden ondersteund of moet ik nog vinden). Een 5.1 audio set (en Netflix) is een echte aanrader voor een dagelijkse bioscoopervaring. Het is omslachtig om middels de diverse menu's van de verschillende gekoppelde apparaten uiteindelijk Dolby Digital 5.1 aan te krijgen. 3D beeld is leuk om eens te ervaren maar niet praktisch, onwennig en er mist aanbod. Het nut van stem en bewegingsbediening ontgaat mij en heb ik daarom nog niet onderzocht. Skypen met de webcam werkte direct en zal denk ik zijn nut nog bewijzen.
Ik ben uitzonderlijk goed geholpen door Media Markt Assen. De prijs was concurrerend en ze hebben mij en de TV naar mijn auto gebracht omdat de parkeergarage sloot precies om sluitingstijd. Leuke promotie inclusief Blu-ray F5500 speler, 4 3D brillen en en tekenfilm. Aan de Blu-ray speler is niet te zien of hij aan is omdat er geen verlichting in zit. Hij is zo licht van gewicht dat hij verplaatst als je eraan zit.

JDTV 20-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Een haar scherp beeld kwaliteit, makkelijk te bedienen.
Een zee van apps en mogelijkheden met behulp van smart TV.

Gj-70 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

ongelooflijk mooi beeld, echt een prachttelevisie.
Vele opties heb je makkelijk door, werkt ideaal met tablet.

Gijsbrecht van Duren 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Na jarenlange genot van een Panasonic viera, overgestapt op een Samsung UE55F7000.
Het platte en mooie design, is een plaatje in het woongedeelte.
De mogelijkheden van deze smart TV en beeldkwaliteit 3 dimensionaal zijn verbluffend.
Zullen ongetwijfeld veel plezier ondervinden van deze aanschaf.

hans2408 22-06-2014

Beste Gijsbrecht ik zie dat jij tevreden bent met je Samsung UE55F7000 tv en ook dat je 3D verbluffend vind maar kan jij als je een film aanzet met 3D beelden zien die zogenaamd uit je tv komen {zogenaamd op je af } ik zie namelijk met 3D alleen maar diepte misschien heb jij een oplossing want zowel ik als mijn buurman ziet alleen maar diepte in 3D en geen beelden die op je af komen graag hoor ik van u groetjes Hans

JR van der Kolk 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Vorige maand de Samsung UE55F7000 gekocht. Tot nu toe ben ik super tevreden. Wat een BEELD!!! Grandioos!

De installatie ging super gemakkelijk. Groot voordeel is ook het gewicht van de TV. Ik heb heb hem (ondanks de grootte) samen met mijn destijds zwangere vrouw op zijn plek gezet. Ideaal.

Tot nu toe alleen maar lof voor deze geweldige TV.

win59 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Perfect beeld, installatie en gebruik super simpel.
Hangt aan de muur als schilderij, echte aanwinst.

de Vries 007 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Het beeld is een mooi scherp beeld met mooie heldere natuurlijke kleuren en het geluid van de tv is erg helder en natuurgetrouw wat ik voornamelijk belangrijk vind bij het beluisteren van muziek. Dit alles verpakt in een mooie strakke vormgeving. ik ben een tevreden klant!

edith28 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Echt een mooie tv, strak en helder beeld met vele opties. En van lange levensduur door de uitbreidmogelikheden via de evolutiekit. super.

Dien2010 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Het is onze kleine thuisbioscoop. Goed scherp beeld en als we hem aanzettten is het alsof het beeld tot leven komt.
De kinderen genieten ervan en kunnnen ook lekker met de muziek mee springen en dansen.

echt een tot aankopen.

MathuArunothayan 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Dit prouct heeft een te gekke vorm, waardoor ik gelijk was ingepakt. Daarnaast is dit toestel op zoveel manieren te besturen, dat een afstandsbediening bijna overbodig is. Ook kan je je toestel de komende jaren de updaten, waardoor je niet achterloopt op de tijd en ontwikkelingen. Wat wil je nog meer ?

Walsar 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Gister de televisie gekocht en meteen aangesloten. Uiteraard ben ik niet te beroerd om mijn eerste ervaring met jullie te delen.

Geluid: Er komt in elk geval redelijk wat volume uit de TV. Meer dan ik aanvankelijk had gedacht. Geluid is prima voor een TV. Voor dagelijks gebruik meer dan voldoende. Wil je echter meer dan moet je je dolby surround setje even aanzetten.

Beeldkwaliteit: Meer dan goed. Zwart is ook echt zwart en het contrast is prima. Absoluut geen 'lag' te zien.

Mogelijkheden: Positieve ervaring heb ik met de 2d > 3d converter. In de winkel werd aangegeven dat je hier niet teveel van moet verwachten en dat deed ik dus ook niet. Effect was echter boven mijn verwachting. Het herkennen van de bewegingen door de camera gaat ook prima.

Gebruiksgemak: Ik heb het boekje niet doorgenomen en kon me prima redden. Zelfs mijn dochters kunnen zich prima redden met de TV. Met het gemak zit het dus wel goed. Ook in de 'smartstand' is de TV zeer eenvoudig te bedienen.

Vormgeving: Wat ik opvallend vind is het zeer strakke design en de subtiel 'weggewerkte' camera die dient om de bewegingen te registreren om je televisie te besturen.

Duurzaamheid: Zal wel goed zijn daar je te TV middels de Smart Evolution Kit bij de tijd kunt houden.

Jhoe 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Super televisie! Zeer scherp beeld, heel erg veel functies die gemakkelijk te gebruiken zijn.
Een echte aanrader!

Suave23 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Zeer mooie TV. Design ziet er heel goed uit. Erg plat en dunne bezem zoals het hoort. Kleuren zijn erg mooi en het scherm is vrij groot. Kwaliteit is erg goed en beeld is prachtig. Geluid is prima maar ik gebruik mijn eigen externe luidsprekers.

ahj v d broek 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

heb deze tv een paar dagen.plaatsen en aansluiten ging perfect.de gebruiks aanwijzigingen doorgenomen,maar dat zal wel even duren,omdat er zoveel mogelijkheden opzitten.zijn zeer tevreden met dit toestel, en de vormgeving.hoop dat we er nog veel plezier van hebben.

Av43 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Top tv kan niet anders zeggen. Bezit deze nu meer dan een maand, zeer gebruiksvriendelijk. Menu is zeer toegankelijk.

MrDirk 14-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Prima Tv. Beeld is heel mooi, en de vormgeving is prachtig. Extreem dus en minimale rand om het scherm. Bedienbaar via spraak en met de handen werkt matig. via spraak neemt het toestel te vaak te veel initiatief wat resulteerd in ergenis. Een te kort koming vind ik de apps die je op je telefoon kan instaleeren of eerder het gebrek hieraan. als je geen samsung telefoon hebt is het lastiger om via de telefoon de tv te bedienen.

Maar tot nu toe, meer dan tevreden met de TV.

MyraW 13-12-2013

In 1 woord geweldig!
TV-Guide, dus geen gids meer nodig.
On-demand zit er in, dus hiervoor geen kastje meer nodig.
Ingebouwde camera makkelijk met gebruik van skype.
Internet, Facebook, You-tube, noem maar op.
Zelfs ons 6-jarige zoontje kan de tv en Smart-functies bedienen!

jos the bosz 12-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

geweldig toestel pas geleden gekocht. ik ben zeer tevreden. simpele installatie.zeer scherp beeld en goed geluid

C.TILLEMA-WIND 11-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

We vinden het top. Veel kijkplezier. Gemakkelijke bediening, ook voor ons ouderen. Wij vinden dit de beste aankoop sinds tijden.

Mevr. M. van Delft 10-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Heel mooi scherp beeld, makkelijke internetverbinding, zelfs voor een AOW-er als ik makkelijk te bedienen, mooi smal randje rond het scherm, en hij weegt niet veel

Arnoldbe 08-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Mooi vormgegeven TV met scherp beeld, veel handige apps, makkelijk surfen op internet en goede geluidskwaliteit. Jammer dat er geen uitgebreide handleiding bijzit, zou wel een toegevoegde waarde hebben.

mapa22 08-12-2013

mooie vormgeving, veel mogelijkheden
natuurlijk kun je in een paar dagen over veel punten nog geen definitieve beoordeling geven, maar tot nu toe
bevalt de tv prima.
één minpunt wij gebruiken een smartbox van Telfort hierdoor kun je geen kanalen veranderen dmv stemopdracht
doordat wij ook opnemen hiermee kunnen we de kaart nl niet in de tv steken.

Soraya1 06-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Heel handig en makkelijk TV, mooi beeld en mogelijkheid,
alleen het scherm is minder veilig i.v.m. kinderen, maar wel een leuk TV.

Dirk Paulussen 05-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F7000SL

Het apparaat een paar dagen in huis en het functioneert prima. Het installeren van de CI+kaart gaf aanvankelijk wat problemen, maar dat is snel en adequaat door de medewerkers van Scheer & Foppen opgelost.
Voorlopig ziet het er goed uit.