Samsung UE65F8000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE65F8000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

piet70 21-01-2014

We hebben sinds kort een nieuwe samsung 65f8000 gekocht,
Ik kan maar één woord bedenken fenomenaal.
alles klopt aan deze smart TV, het geluid en het beeld zo super scherp. Dat waren we niet gewend. We hebben hem nu een paar dagen maar elke dag zien we weer iets nieuws. ontelbare vele mogelijk heden. Hij kost wel een beetje, Maar je mag dan ook met recht zeggen dat je wat hebt.

Dutchkoopite 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Prachtige tv, design is fantastisch. Helaas is net als het model hiervoor (es8000) het scherm te groot voor Led. Bij bewegende beelden zijn er irritante schaduwlijnen te zien. Bij het vorige model kon men dit niet repareren en viel ik terug op mijn oude plasma en nu heeft deze hetzelfde probleem. Ga weer een reparatie aanvragen, maar ben bang dat dit ook dit keer niet lukt.

ed hulst 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

heb deze televisie zins een aantal dagen in bezit, moet zeggen ben er erg te vrede over. erg mooi beeld en heel goed te bedienen. 3d is ook een hele beleving. kortom het is een genot om te kijken en dat zeker met 65 inch

PePe1969 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Super TV met een waanzinnige beeldkwaliteit. Door de vele mogelijkheden naast alleen tv kijken maakt het deze televisie tot een compleet mediacenter.

wcc 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Hele mooie televisie, mooi beeld en geluid. Heeft heel veel functies en mogelijkheden, teveel om op te noemen.
Even wennen aan het formaat en de mogelijkheden, maar dat is iets voor de toekomst, aanrader.

Jerry Kleinman 21-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Geweldig scherm. Spatzuiver. I.c.m. Samsung Soundbar hoef je niet meer naar de bioscoop voor een (3D)film. Zeer content met deze aanschaf.

BT15 17-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Geweldig apparaat. Modern en innovatief. Smart TV maakt contact met je smartphone en tablet. Beeldkwaliteit is top. Heb wel een soundbar nodig als surround 5.1 effect wil hebben.

Vitorio 17-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

De TV is prachtig en de mogelijkheden lijken eindeloos. Er is veel te ontdekken. De speciale afstandbediening is erg wennen, gelukkig zit er ook een gewone bij. Onze zoon van 10 heeft meer ervaring met computers en spelletjes en heeft dus veel sneller door hoe dingen werken. Voor ons best ingewikkeld. Om het geluid nog verder te verbeteren hebben we ook de soundbar gekocht. Dat is wel echt een toevoeging vooral met (3D) films. De camera zit voor ons te hoog, omdat de TV zelf iets hoger hangt. Jammer dat deze niet verstelbaar is. Werkt nu alleen als je op de bank gaat staan. Voorlopig zijn we nog niet klaar met het ontdekken en uitproberen van alle mogelijkheden.

Deluxo 17-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

"Wat een beeld!" Is het eerste wat je zult zeggen als je hem voor het eerst opstart. We hebben hem maar een paar dagen in bezit maar we zijn uitermate blij met deze aankoop! Het mag wel wat kosten, maar een investering zoals deze is het volkomen waard!

Guilthy 05-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Ik heb deze UE65F8000 pas een dag en ik raak niet uitgekeken. Zoveel valt er te ontdekken.
Prachtige smarttv. Lekker groot en 3D is subliem.
Met deze tv is onze thuisbioscoop compleet.
Nu nog de bewegende Samsung stoelen aanschaffen.
Maar eh..? Heeft Samsung die wel?
Vlug weer terug naar mijn tv.

jor25 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

ben tot nu toe tevreden over het product goed geluid en scherp beeld kan nog niet beoordelen over hoe het is over een paar maanden

AJVaartjes 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Hoewel de TV op geluid, wat mij betreft, achterblijft, is dit een gemeengoed tegenwoordig. De rest van het apparaat is dan ook prachtig in alle opzichten.

Het beeld is vanuit nagenoeg iedere hoek goed te zien en haarscherp. Kleuren erg helder en sprekend. De Smart TV mogelijkheden geven je een enorme vrijheid in het bedienen van de TV: telefoon en tablet in de aanslag en je kunt alles vanuit je luie stoel bedienen.

Het ontwerp, voor zover je er nog van kunt spreken, is strak en ik vind persoonlijk de voet erg mooi. Of het toestel het lang uithoud, is natuurlijk nog maar de vraag, maar het geheel doet stevig aan. Enige vraagteken zet ik bij de camera, die je weg kunt drukken. Ik snap waarom dit zo gedaan is (privacy), maar of het een TV-leven lang mee gaat, weet ik zo net nog niet.

Fabienne230605 10-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Mooi beeld met mooie kleuren. Geluidskwaliteit is zoals bij al dit soort TV's niet echt sterk. Je hebt er dus wel een soundbar of dolby surround systeem bij nodig.
Oneindig veel mogelijkheden en redelijk simpel te installeren en bedienen, zelfs voor een leek als mij.

Henny D 04-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Super strak toestel, prachtig beeld en ongekende mogelijkheden. Een futuristisch apparaat waar ik jaren mee vooruit kan. Voorzien van allerlei handige snufjes, waan ik misschien geen gebruik van zak maken, maar fijn om te weten dat het er is.

Yinghao 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Geluid kan beter maar dan lijkt het me zo dat je een soundbar erbij moet halen.
Verder echt een top tv kleur en helderheid is van top kwaliteit! Aanraden voor iedereen!

Sean1986 29-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Wat een geweldig mooie televisie, de mogelijkheden zijn oneindig! helaas is de beschrijving wat summier, en er zijn nog een paar dingen waar ik niet uit kom, maar ik ben er zeker van dat dit wel in orde komt! samen met de vogel wandbeugel die ik gekocht heb is deze televisie een versiering aan mijn muur. nogmaals echt top!!!!

mexx04 29-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

top design en super beeld, en mogelijkheden tot het onmogelijke. werkt perfect met canal digitaal.
en super mooie voet in het chroom uitgevoerd

marconio 27-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Prachtig design en geweldig beeld. Juweeltje voor aan de muur. Oneindelijk veel mogelijkheden.
Ingebouwde wifi dus direct het internet op. Lekker veel ingangen voor de HDMI.

Yves531 26-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Super mooie TV! Kost wat maar dan heb je ook wat. Ik ben qua beeldkwaliteit een beetje verwend met plasma, maar ik moet zeggen dat dit de eerste LCD-LED tv is die zich kan meten met de beste plasma modellen.

Ook dankzij Kieskeurig.nl kon ik eenvoudig en lezen hoe anderen deze tv ervaren en dat heeft mij zeker geholpen met het maken van mijn keus.

RHuis 26-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Super mooie tv. Wekt op stem en handgebaren. Nu met de CI+ card ook interactieve tv zonder extra kastje dus maar 1 afstandbediening!!

We Xie 22-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Dit is de beste koop die ik heb qua TV. Ik kan er alles meedoen wat ik wil. voorlopig heb ik geen opmerking aan toe te voegen wat er niet goed aan is.
ik heb er nu al veel kijk plezier mee. :)

kor 1947 22-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

zeer mooi toestel zeer mooi beeld en voor vormgeving een 10 dat is wel persoonlijk, wel een tip !!
als u de F 8000 - 65 inc aan een vaste beugel hangt doe dan wel een of meer extra voor de toekomst gerichten hdmi en usb verlengkabels er bij in want daar is dan haast niet meer bij te komen beter dan hem er weer aftillen wens u ook veel plezier er mee gr kor

ED.MIER 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Is echt een super tv alle mogelijheden aanwezig die ik gebruik

Tv heeft erg moi beeld en ook mooi strak
Ophangbeugel ook super strak en werkt echt heel goed
Twee afstnad bedieningen zijn ook fijn
Al met al een mooie tv voor een strakke prijs

Thijs_1975 26-10-2013

Hoi Ed,

Welke muurbeugel heb je gebruikt. Ik wil hem zo strak mogelijk tegen de muur. Maar de onderkant steekt 20 mm uit (achterkant tv) en de samsung muurbeugels zijn of 17mm of 40 mm. Dus met die 17mm lijkt het dat hij scheef gaat hangen?

Of weet iemand een andere beugel. Zo strak mogelijk aub.

jaap209 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Zeer tevreden en erg makkelijk in gebruik, beeldkwaliteit super en het geluid is zeer goed instelbaar, kortom goede aanschaf.

Du1aC 17-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F8000SL

Schitterende TV, ik het er eigenlijk weinig op aan te merken. Reageert een stuk sneller dan de D8000 serie van 2 jaar geleden. Schitterend beelc en geluid, ook veel instel mogelijkheden. Enige minpuntje is wellicht de beperkte implementatie van bewegingsherkenning, Voegt mijns inziens weinig toe.