Samsung UE50F6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE50F6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ablokker2 25-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Hoewel slechts een paar weken in bezit, ben ik zeer tevreden over deze televisie. Het geluid is zonder meer goed te noemen. Een externe versterker is dan ook niet nodig. Het beeld is prachtig. Ik heb er nog een kleine externe camera bij gekocht zodat ik ook kan skypen. Al met al een aanrader.

VIGE1979 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Ik heb het model pas 2 weken in huis en ben tot nu toe zeer tevreden met mijn aankoop. Het beeld is mooi en scherp en is de aanwezige software goed en redelijk snel (deels afhankelijk van de WIFI connectie waarmee ik de TV verbonden heb)
Hoewel dit model maar 200hz heeft merk ik daar als verwend TV en film kijker vrij weinig van. Ook niet als ik een Blue Ray film kijk.

HFrijters1985 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Tot nu toe erg tevreden met mijn aankoop.
Nog maar slechts een aantal dagen in huis maar erg blij met mijn aankoop.
Mooi beeld, goed geluid, mooi design.
Kortom, Tevreden!

Intissar 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Dit model is een aanrader, geluid is prima, beeldkwaliteit is meer dan helder, voor de mensen die rust willen voor hun ogen, is dit te helder qua kleur, voor mensen die van scherpte houden qua kleur is dit de tv daarvoor. veel mogelijkheden, vormgeving is duidelijk

John E. Rednav 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Het was even wennen aan alle opties die deze televisie heeft maar wij kijken nu met veel plezier naar een "one stop media shop" Televisie, Youtube, Spotify en nog veel meer gadgets. Elke dag vinden we weer iets nieuws.
Kijk en luister plezier is geweldig. Zeker na een paar aanpassingen bij de instellingen.
Dit is onze derde Samsung en eerste Smart TV. Wederom heeft Samsung een top product tegen een redelijke prijs neergezet.
Zeker een aanrader!

R van Dijk23 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Een hele fijne tv. Mooi geluid.
Je kan hem al snel gebruiken wanneer je hem aansluit.
Ook de functies die erop zitten zijn heel fijn. Je hebt veel keuze.

Simone88 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Super tv! alleen kan het altijd beter maar dat is maar net wat je ervoor uit wil geven. Wij zijn super tevreden met deze tv.

debsje 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

gewoon super tv makkelijk mooi kwaliteit beeld kwaliteit geluid lijkt veel op 7 serie waar die niets voor onder doet maar 3 kleine verschillen

Rob Sandstorm 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Geluidskwaliteit zeer goed ondanks het zeer dunne beeldscherm, zeker geen externe soundbar nodig Geluis is prima en in te stellen in meerdere standen o.a. voor concerten films enz.
Beeldkwaliteit. Goed snelle beeldverwerking geen strepen of blur.Prima in orde.
Mogelijkheden zijn uitgebreid zeker met de bijgeleverde smart control Handig in gebruik.
Vormgeving mooi van uiterlijk dunne rand om het scherm. Aansluitmogelijkheden ruim voldoende. Aangeslote op Netwerk, Draadloosnetwerk, Homecinema,Settopbox voor Ziggo interactief maar nu gebruiken we de ziggo CL interface voor de smartcard Geweldig alles met 1 afstandbediening te bedienen en geen gekke instellingen hoeven te maken. Samsung weet hoe dat hoort
Duurzaamheid (ik hoop dat hij 10 jaar mee gaat dat levert een energiebesparing op van ruim 50% t.o.v. onze oude TV het effect is CO2 reductie en een lagere energie rekening

WJ66 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Nadat wij thuiskwamen uit de winkel met de Samsung UE50F6400, keken we binnen 40 minuten (inclusief afkoppelen oude tv) al naar onze nieuwe televisie, erg mooi scherp beeld, het geluid is prima. De vormgeving is mooi vooral de smalle rand die om het beeld heen zit en ook de poot die standaard meegeleverd wordt, mag er wezen, deze is ook mooi stevig. Het installeren wordt je keurig doorheen geleid en is erg gebruikersvriendelijk. Ook al wat youtubes gekeken die haarscherp in beeld komen. Er zitten zoveel mogelijkheden op deze tv dat hij niet gauw gaat vervelen. Hij is ook erg makkelijk te koppelen aan een laptop/tablet en smartphone. Ik ben dus erg tevreden over deze smart tv en kan hem iedereen aanraden.

SANDRE 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Nog nooit een toestel met zoveel mogelijkheden gehad dat zo eenvoudig te installeren was. werkelijk verbaasd door de beeldkwaliteit. Het is licht overdreven, maar het doet bijna pijn aan je ogen.

eric stoffers 24-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

prachtige tv met veel mogelijkheden en mooi beeld de gebruik aan wijzingen zijn redelijk makkelijk kort om een prachtigen tv

MoniqueSpringer 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

We zijn erg blij met deze tv door de uitgebreide mogelijkheden en de uitstekende beeldkwaliteit. Ook de makkelijke bediening is voor iedereen handig. We wilden eerst geen smart tv maar met deze aankoop zijn wij erg tevreden.

T.v Kijker 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Geluidskwaliteit is t.o.v mijn vorige Philips ,100% beter.Ik dacht eerst nog een soundbar te installeren maar daar wacht ik toch maar even mee.Het is een prachtig gezicht als de kleinkinderen met een 3D bril op naar een 3D film zitten te kijken,dan heb je 2 keer plezier.De mogelijkheden zijn zoveel dat ik nog wel een paar test weken vooruit kan.Gebruiksgemak is dusdanig simpel dat mijn kleinzoon van 5 jaar de T.V.en zijn speeltjes zelf regelt.De oude t.v.van 94 cm maar met brede zwarte rand was een erg grof gezicht .Deze veel grotere 125 cm lijkt net zo groot .Vooral de mooie glazen rand spreekt erg aan.

evanwijk 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Een mooie TV met alle mogelijkheden die je maar wenst. We twijfelden eerst nog over het formaat maar eenmaal aan de muur waren we blij dat we de 50inch hadden gekozen. Films kijken is nu echt verslavend.

Ik adviseer om het geluid op een externe speaker aan te sluiten voor een nog betere beleving.

Met de nieuwe afstandsbediening kan je de TV perfect bedienen. De afstandbediening heft een speciaal vlak waar je net als op een smartphone via vegen de TV kunt bedienen.

Ik heb tevens onze Humax aangesloten en kan deze via de uitbreiding op de TV en speciale bijgeleverde verlengkabel bedienen. Allemaal met één afstandsbediening. De Humax kan nu eindelijk in de kast uit het zicht in plaats van op de kast.

Al met al zeer tevreden over de aankoop.

H Bouwmeester 61 17-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Prachtige apparaat met ongekende mogelijkheden,haarscherp beeld en extra functie mogelijkheden omdat ik ook in bezit ben van Samsung smartphone

MartyFrost 17-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Als vervanging voor een Bravia 46 inch heb ik voor deze Samsung 50 inch gekozen.
Netflix op de tv zelf leek mij handig en ik wilde iets groter. Getwijfeld, maar na een keer "gespeeld" te hebben met de Samsung Smart TV gekozen om deze aan te schaffen.
Achteraf een zeer goede keuze.
Het geluid is goed, zelfs een speciale stand voor muurmontage, maar het beeld is echt prachtig. 200hz Zorgt dat het beeld veel vloeiender is, dan bij mijn vorige 100hz tv.
Smart hub is een enorme toevoeging. Niet alleen uitzending gemist, maar ook youtube en Netflix kijken, allemaal via de tv-afstandsbediening. Geen Apple TV of Mediacenter meer nodig.
Al helemaal niet omdat de tv al mijn films afspeelt! o.a. .avi .mkv .mp4 en .mov files worden via een USB HDD of USB Stick weergegeven, zelfs met ondertitels!

Dunne randen om het scherm vind ik altijd erg mooi staan, dat gaat bij deze dus ook op. Geen uitsteeksels, gewoon een mooie dunne zwarte rand om het beeld. De alu-kleurige voet is prachtig, maar 50 inch hoort aan de muur.

3D is een leuke extra, leuk om de visite mee te verwonderen, maar hoevaak je dat gebruikt vraag ik me af. De brillen opzetten om gezamenlijk tv te kijken oogt toch wat gek.

Enige nadeel dat ik ervaren heb zijn de 3D Brillen. Ze doen het prima, maar worden gevoed door een relatief dure CR2032 knoopcel. Na een paar dagen staat het batterijniveau al halverwege.

Aanrader deze tv!

J Westerhoff 16-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Een prachtige led tv. Nog maar een week in bezit en ontdek nog steeds meer nieuwe mogelijkheden. Strak en helder beeld.Veel mogelijkheden. Het is al weer mijn derde Samsung tv.Ben er erg tevreden over.Alles duidelijk te bedienen.

PowerMark 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Mooie Smart TV, met vele mogelijkheden. Alles is makkelijk in te stellen. Je kunt ook met de bijgeleverde afstandsbediening je mediabox bedienen, scheelt weer een AB. Uitstekende beeldkwaliteit. Kost je wel even tijd om alle mogelijkheden uit te proberen.

wim1234567890 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

hiervoor een philips na veel ellende geld terug gekregen en nu een samsung veel makkelijker en beter beeld.

Rene van der Hulst 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Wat een pracht van een Smart-TV, wat een mogelijkheden, ik had niet verwacht dat hij zo snel op internet zou werken, ik ga nog een los keyboard kopen, lijkt mij nog prettiger! De audio doe ik over de home-cinemaset met een optisch kabeltje, beeld is superstrak, volle kleuren,zeker geen spijt van!!

POLLENEES 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

ZEER MOOIE TV,VELE MOGELIJKHEDEN ,ALLES ERG DUIDELIJK OM TE INSTALLEREN,ALS INTERNET HET NIET DOET EERST UP DATE UITVOEREN GAAT DE REST VANZELF

an1969 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

net een aantal weken geleden gekocht voor mijn moeder, speciaal gekocht omdat deze een mooi duidelijk beeld geeft, duidelijke ondertiteling en goede kleur.

peer35 29-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Het is super om te zien hoeveel mogelijkheden, in vergelijking met onze oudere Samsung televisie, de televisie biedt. Het beeld is helder en duidelijk en de bediening is zeer gebruiksvriendelijk!

René2013 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6400AW

Prima beeldkwaliteit. Laptop aansluiten via HDMI ging prima ook een goede beeld en geluidskwaliteit. Youtube kijken ging gemakkelijk hoewel het laden van de filmpjes niet bijzonder snel gaat waardoor het net lijkt of er niets gebeurd. Het aantal app's is nog niet zo groot. Instellen ging gemakkelijk duidelijk menu. Vormgeving is strak hoewel ik de poot iets minder strak vind.