Samsung UE50F6500SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE50F6500SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

maris3035 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

super tv en we zijn er erg blij mee! mooi beeld en goed geluid! wij en de kinderen genieten van de vele opties om tv en internet te combineren!

B. Kremer 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Prachtige TV met veel mogelijkheden.
Geluid is redelijk, maar gaat nu via tuner.
Heb de Tv via een Humax lopen, waarmee ik 2 programma's tegelijk kan opnemen.
Beeld is verbluffend mooi, vooral bij natuuropnames, waarbij je het gevoel krijgt dat je er inkijkt.
De TV is strak van model, met uiterst klein randje eromheen.
Nadeel is dat er geen Nederlandse beschrijving bijzit.

dicksyl 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

geweldige tv,prima te installeren,duidelijke beschrijving E-manual( ook op de site in het Nederlands te downloaden)Geluid wordt over een home set afgespeeld dus hier kan ik geen goed oordeel over geven!wel even getest volgens mij een ruime voldoende.Beeld op wat voor stand dan ook super de lux.zeker gezien de kostprijs van de tv!

Svennoordhoek321 03-02-2014

Echt een top Televisie.
Beel is super scherp En de 3D optie maakt het helemaal extra mooi.
Veel aansluitmogelijkheden om andere apparaten aan te sluiten.

Timm1989 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Hele mooie tv! Geluid laat wat te wensen over maar met een extern setje opgelost. Makkelijk en snel te installeren. Een echte aanrader!

tevreden1970 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Uitpakken neerzetten aansluiten even zijn ding laten doen en een Ongekend prachtige beeldkwaliteit een bijzonder goed gebruiksgemak en alles wijst zichzelf. De 3D film is een belevenis op zich. Gauw een paar 3d brillen bijkopen. Ga er weer vanuit weer jaren kijkplezier te hebben met deze SAMSUNG UE50F6500.

deboravandeene 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Prachtige televisie. Mooi beeld in combinatie met mijn upc horizon box.
Wat erg leuk is, is de ingebouwde wifi. Dus vanaf de bank internetten op en groot scherm.

SH1970 24-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Samsung UE50F6500 is een fantastiche toestel met veel standaard opties, dankzij deze extra's en gebruiksvriendelijke smart functionaliteten men heeft echt veel plessire om naar tv te kijken. Deze moderne disigne van Samsung wordt zeker een versiering van elke woonkamer. In het kort deze TV is een fantastisch toestel.

SHU 23-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Uitstekende TV toestel met veel extra's. Deze toestel is ook zeer gebruiksvriendelijk. Met een 50 inch beeldscherm is een groot pressiere om naar te kijken.

boppe 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Ik heb veel research gedaan welke 50 inch tv toestel het beste is. Via Kieskeurig kwam ik bij deze Samsung terecht. De prijs was het waard. Wat een heerlijk toestel, geen enkel spijt van. Het beeld is formidabel (prima scherpte/contrast/kleurstelling/3d), geluid een voldoende (maar wij hebben het aangesloten op een surroundset). Daarbij kan de afstandbediening van de Samsung TV ook dit geluid bedienen. De mogelijkheden zijn uitmuntend. Er zijn 4 hdmi-aansluitingen en usb aansluitingen. Als je een harde schijf op de usb aansluit, kun je vanuit guide tvprogramma's opnemen. Helaas heeft deze tv maar 1 tuner, zodat het niet mogelijk is om naar kanaal A te kijken en kanaal B op te nemen.

Tip: een gekleurde ledstrip eromheen en je hebt je eigen ambilight...

Wimpie76 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Afgelopen zaterdag een Samsung televisie gekocht. Gelijk al helemaal gewend eraan. Makkelijk te bedienen. Het beeld is ook fantastisch en het geluid is ook bijzonder goed. Het is zeker een grote uitgave maar je krijgt er ook een ontzettend mooi toestel voor terug!

mook14 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Prachtig mooie design televisie met een fantastisch beeld.Heel erg makkelijk in gebruik. Echt een super tv!

Oldskool13 29-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Na veel wikken en wegen,plasma's bekeken,reviews gelezen
toch besloten om voor de 50f6500 te gaan
en totaal geen spijt,aangesloten op de Horizon van UPC,en een
mooi scherp beeld,heb wel wat persoonlijke instellingen
verandert maar daarna echt een plaatje
Geluid via de surround.
De vormgeving is zeer gelikt,1 maar, persoonlijk vind ik de kruispoot wat minder mooi, maar so what, het gaat hoofdzakelijk om het beeld toch.
Alles werkt naar behoren en hoop er nog lang plezier van te hebben.
Zeker aan te raden!!!!

gkohler1 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Na lang vergelijken uiteindelijk op deze uitgekomen. Beste prijs kwaliteit. De smarthub is een slim hulpmiddel. Alleen het opnemen naar USB heb ik nog niet aan de praat. Dat ligt aan de ziggo ontanger denk ik. Voor de rest zeer tevreden. Vooral over het zuinige energiegebruik in vergelijking met m'n oude plasma tv

BERND KUIK 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Na veel te hebben vergelijkt op het internet. Besloten tot de aanschaf van mijn samsung ue50f6500. De keuze is op deze televisie gevallen door zijn prijs/ kwaliteit verhouding, te samen met de vormgeving.
Al met al een beauty van een televisie.

Mvg, bernd kuik

Eijsermans 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

De vormgeving van deze TV is erg strak. Het beeldscherm is omlijnd met een smalle chroomkleurige rand. De voet van de TV heeft dezelfde kleur. Het beeld is heel scherp, dit komt vooral tot uiting bij de zenders met HD. De 3D-optie op de televisie is erg leuk. Met de smarthub is bediening erg eenvoudig. Je scrolt met de afstandsbediening met touchpad heel makkelijk naar andere tv-programma's en overige opties. We hebben zeker geen spijt van onze aankoop.

JorgX72 18-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Na lang wikken en wegen en een hoop reviews gelezen te hebben heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en de Samsung UE50F6500 gekocht. Ik had hiervoor een 37 inch Samsung HD ready die het nog steeds goed deed maar ik wou toch een grotere TV voor de echte thuisbioscoop ervaring en dat is met deze TV zeker gelukt.
Wat een geweldig beeld en zo ongeloofelijk scherp dat je je afvraagt waarom ik hem niet eerder heb gekocht.
Het geluid staat op mijn TV uit daar ik alles via de DTS versterker heb lopen. Het geluid van de TV valt dan ook tegen maar ik heb veel slechter gehoord.
De 3D functie haalt het niet bij de bioscoop en is iets wat ik niet vaak zal gebruiken.
De installatie is een peuleschil en heb je zo doorlopen. Ik heb aan de standaard instellingen weinig gedaan omdat het beeld al heel erg mooi is toen ik hem aansloot, alleen de kleuren waaren mij wat te aanwezig en die heb ik dus wat naar beneden bijgesteld.
Qua duurzaamheid kan ik nog niks invullen daar ik hem pas twee dagen in gebruik heb.

OZCAN ilbay 03-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Ik ben echt superblij met deze TV, beeldkwaliteit en gebruiksgemak optimaal... en design boven alles. Vooral nu hij aan de muur hangt, echt een verrijking voor de woonkamer... Goede keus gemaakt met deze super TV.

BramV 03-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Wij hebben onze 'oude' 32 inch Philips LCD TV vervangen voor deze. Wij hebben erg veel LED-Edge TV's, maar ook Panasonic Plasma TV's bekeken voordat wij het besluit namen.

Voornamelijk het mooie beeld, maar ook de vormgeving van het toestel, het aanbod van Apps, Ziggo certificering voor CI+ 1.3 (Interactieve TV), Active 3D en het lagere stroomverbruik t.o.v. plasma waren doorslaggevend. Het geluid was aan de mindere kant, maar dit is het geval bij al deze TV’s. Hiervoor hebben wij dan ook een Samsung Soundbar welke d.m.v. Soundshare met de TV verbonden is aangeschaft.

Het installeren van de TV en aansluiten van de randapparaten ging erg gemakkelijk en heb ik zonder handleiding kunnen doen. Ik heb wel de CI+ module via de TV moeten updaten voordat deze functioneerde, maar dit stelde niet zoveel voor en wees zich vanzelf.

Wij hebben de TV pas sinds kort dus veel ervaring heb ik nog niet, maar tot nu toe zijn wij erg blij met deze aanschaf.

Cor Tolenaars 29-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Ik ben een groot kijker van films maar voor als Series.
Netflix is waar ik het voorheen op keek op een 23" pc scherm, maar nu kan ik het op mijn nieuwe Samsung 6500 50" scherm bekijken en in 3D ook nog.
Ik ben zelfs zo tevreden met deze vernieuwing dat het ook allemaal via een digitale aansluiting rechtstreeks over mijn boxen heen kan luisteren. Whaaaaa.

wdankbaar 29-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Het design is prachtig geen storende randen om het beeldscherm. Kleuren van het scherm zijn fantastisch. Het geluid is voor een tv prima wij hebben ook een soundbar onder de tv voor de speciale effecten. Instaleren is een fluitje van een cent. kortom een perfect toestel voor een goede prijs.

Remco237 28-11-2013

Werleijk waar een schitterende Smart TV
Hij is al mooi als hij uit staat. Prachtig disign.
De mogelijkheden zijn geweldig.
Tevens reageert deze lekker snel, door dual core processor.
Hiervoor een LG gehad. Deze was beduidend trager.
Het beeld van deze tv is haarscherp!
Top toestel.
Duurzaamheid kan ik nog niets over vermelden. Maar het lijkt een kwalitatief goede smart tv.

Cathy1234 25-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Een mooie TV (nauwelijks een rand) met prachtige, scherpe beeldkwaliteit. We hebben het gecombineerd met een Samsung home cinema set zodat je beter geluid krijgt. Het geluid van enkel de TV vond ik echter ook al behoorlijk goed. De afstandsbediening is zeer gebruiksvriendelijk. De tweede afstandsbediening (event te gebruiken voor smartfuncties) moet ik nog uitproberen. De 3D beeldkwaliteit is geweldig. Met een 50inch scherm alsof je in de bios zit. Zeer tevreden over deze mooie TV.

Gebruiker 14 23-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Eerst goed overdacht en info ingewonnen. Daarna gekocht via Otto dmv prijzenvergelijk. Plm 1000 euro voor een tv wat eigenlijk een thuisbioscoop is. Het enige minpunt is dat Otto je niet wijst op de casback en promotie acties van Samsung en dat er geen muurbeugel wordt bihgeleverd wat je voor zo'n dure tv toch wel verwachten mag.

Basman26 23-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6500SS

Super mooie TV, mooi design.
Nu een paar dagen in het bezit en moet zeggen was niet helemaal
overtuigd of het 3D ook echt goed te zien was, maar ziet er super uit!!!

Aanrader voor iedereen. Betaalbare grote TV!!