Samsung UE55F6650SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F6650SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a.p.grijseels 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6650SS

Daar lag ik al een aantal dagen van te dromen. Mijn Tv bedienen via mijn Galaxy. De afstandbediening is SUPER.
Heb welsiwaar de UE55F6640 versie. (Is er iemand die het verschil weet?)De erbij zit bedoel ik...maar in de familie moet ik altijd strijd leveren om uit te vinden wie m heeft. De kleine SMART one kan ik fijn bedienen. In nood ( of op het toilet) kan ik via mijn Galaxy telefoon meekijken.

vermeld email is van mijn vriend. Ga het zeker nog instellen via de internet mogelijkheden op mijn TV.

Caroline 61 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6650SS

Top toestel we hebben er heel veel plesier mee beeldkwaliteit is voortreffelijk en bijzonder gebruiksvriendelijk

Deeve 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6650SS

Strak design, mooi beeld en veel smart functies. Alles wat een hedendaagse tv moet hebben. Beeldkwaliteit is perfect.