Samsung UE55F6670SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F6670SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Leokitty 17-04-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

De tv. Voldoet niet aan mijn verwachtingen.Beeld is wazig en onscherp.Heb op slaapkamer een 37inch plasma tv van 6 jaar oud geeft een beter beeld.Geluid is ook blikkerig.Zit 3 meter van tv. Af. 3D kijken is wel schitterend.

j.roche 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

ja ik heb deze grote tv gekocht. haar scherp beeld ik raad iedereen aan om deze maat tv te koopen. en je kan met je schard cabel gewoon je aude dvd recorder op aansluiten. waar iemand van zij dat dit niet kon. wiffie internetten het gaat allemaal met deze tv. geen spijt van deze beslissing en dat voor €1486.45 die normaal €1799.00 kost.

y.v.d.P 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Echt een super tv ,heel veel mogelijkheden!
Geluid en beeld kwaliteit is prima!
Via de app. veel mogelijkheden, kijken regelmatig naar You tube

Frank tS 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

De Tv voldoet volledig aann de verwachting die wij er van hadden.
De prijs/kwakiteit verhouuding is uitstekend.

jennifer 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

schitterend kwaliteit beeld en geluid, simpele instalatie, kan nu alleen de dvd recorder niet meer gebruiken om programma,s op te nemen. dat komt omdat er maar een hd aansluiting opzit.moet je weer met splitters gaan werken, en dan gaat waarschijnlijk je beeld kwaliteit achteruit.

maarten1410 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Allereerst moet ik zeggen dat dit scherm er qua vormgeving werkelijk fantastisch uitziet. De dunne lijn om het scherm, de mooie platte voet en die handige touch pad afstandsbediening zijn een plaatje in mijn kamer.

Het beeld is goed tot zeer goed te noemen (zeker als je een HD film zit te kijken) mits je een beetje in de instellingen duikt en daarin de ideale instelling weet te creëren. De standaard beeldmodus is qua kleuren zo vel dat het beeld er onrealistisch uit ziet maar op de film stand is dit een stuk beter. Zelf nog even de zwartwaardes omhoog zetten en motion plus uit, want dat voorkomt rare blokjes achter snel bewegende objecten, want dit scheelt al een hele hoop in de goede richting. Een zeer groot minpunt vind ik echter de donkere hoeken in het beeld. Je ziet letterlijk bij egale kleuren waar de ledstrips in de randen samenkomen, dit is net niet helemaal tot in de hoek waardoor je vier zwarte hoekjes kunt waarnemen. Een beetje rondneuzen op internet wijst uit dat dit "karakteristiek is voor dit type scherm" want ik eigenlijk onacceptabel vindt gezien de prijs maar ik kan er nog net mee leven.

Het geluid is redelijk tot goed, zoals bij elk plat scherm, een versterker eraan hangen is wel een must bij films.

De apps werken prima, afspelen vanaf HDD werkt ook MAAR... Gebruik, je de ARC-uitgang voor het geluid van films vanaf je HDD, dan wordt dit in 2.0 naar de versterker gestuurd. Heel jammer want hierdoor zul je toch een extra optische kabel moeten trekken als je dolby of DTS wilt afluisteren.

Qua duurzaamheid maak ik me altijd een beetje zorgen als er zoveel van plastic wordt gemaakt maar ik hoop maar dat dit alleen een voorgevoel is.

Al met al, na wat zelf aangebrachte aanpassingen, zeer tevreden.

Aloys45 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Van 26 inch naar 40 inch HD is sowieso een enorme stap, maar met deze Samsung kan echt alles...
Ik heb hem natuurlijk vergeleken met duurdere types, en inderdaad, naast elkaar in de winkel is er iets verschil, maar thuis haal je dat er nooit uit. Veel value for money!

robert280 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

het is mooi dunne televisie en prachtig helder beeld. Veel functies waaronder de internet op je televisie en stand in 3d te kunnen activeren.

Dhr. Beckers 14-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Het geluid is goed, Meer hoeft ook niet gezien de meeste mensen toch nog een home cinema set aansluiten.

Het beeldkwaliteit is super, ik weet dat er nog beter kwaliteit te krijgen is maar ik ben hier zeer tevreden over.

mogelijkheden zijn er zat met SMART tv. Ik verbaas me steeds weer als ik weer iets nieuws ontdek.

Gebruiksgemak is ook goed. Hoe meer mogelijkheden hoe moeilijker het gebruik meestal is, maar alles is nog overzichtelijk.

Vormgeving goed. Een mooi strak design.

Duurzaamheid is steeds belangrijker aan het worden. Met deze led tv gaat dat ook wel lukken!

mvtnl 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

het is na wat strubbelingen om hem in gebruik te nemen gelukt, het is een zeer mooie kwaliteit beeld en ook de mogelijkheden zijn geweldig, telefoons die communiceren met de tv of een film kijken van af je laptop draadloos, of met een usb hd foto's en films kijken die daar op staan.
was beter dan verwacht.

mv

mvtnl 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Na wat strubbelingen kijken eb gebruiken we de mogelijkheden die deze tv allemaal bied en dat is best veel, films kijken van af je laptop draadloos of van de hd foto en/of films kijken via de usb.
Ook verschillende telefoons werken op de tv gewoon een erg goed beeld en voor en tv is ook het geluid wel goed.
Dus een echte aanrader, beter dan ik verwachte.

MV

Gürkan 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Top kwaliteit tv, met veel mogelijkheden. Het aantal apps mag wel meer. Het enige echte minpuntje vind ik dat de draadloze toetsenbord niet met alle apps werkt. Voor de rest is het een goed led tv die de prijs waar maakt waar je voor betaald.

Tevens apple tv aangesloten en dat werkt er ook perfect op. Design om u tegen te zeggen.

Touria T 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

maaklijke te gebruiken ik ben nog steeds te vereden

ik had wel moelijkhedden met internet verbinding maar is weer gelukt

Booij1951 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Deze samsung LED tv is in gebruik super beteft de allshare functie. Hij ziet direct alle aangesloten apparatuur. De rand van de tv is ook mooi stak in vergelijking met andere merken.

HBK. 08-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

TV pas in ons bezit, mooi beeld rustig om naar te kijken, mogelijkheden moet ik nog verder bekijken.
ook een D3 film bekijken was een mooie ervaring.

PL1972 08-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

heel mooi toestel, makkelijk te installeren en prima beeldkwaliteit. Een plaatje aan de muur. Vooral heel tevreden over het scherm, dat blinkt niet zo als de nadere toestellen die ik heb gezien, maar is wat matter. TV kijken wordt hierdoor aangenamer omdat niet alles in de kamer in het beeldscherm spiegeld

Joan1961 24-11-2013

Echt een geweldig ding alsof je in de bios zit ook 3D geweldig
elke keer als ik het zie denk ik wat luxe hebben we toch

na de Bravia denkje nu alleen Samsung echt het doet precies wat je met een smart TV wil gewoon een genoegen om nu TV te kijken

Ronnice63 20-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Super mooi beeld en makkelijk in gebruik, alleen jammer dat er niet vermeldt is dat de oudere CI+ decoder niet werkt heeft mij lang geduurd om te achterhalen waarom er geen digitale ontvangst mogelijk was. De melding is erg onduidelijk.
Ron

Has1977 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6670SS

Het beeldkwaliteit is prachtig en de TV is gebruiksvriendelijk. Echt een aanrader voor iedereen. We hebben de TV aan de muur bevestigd. Echt een plaatje om te zien.