Samsung UE50F6740SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE50F6740SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peijltjes 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

top tv, plug en play. Mooi geluid, strak beeld en ontwerp. morgen nog de geluidsbesturing ontdekken. goed gevulde app store.

Dhr. M. Fitzgerald101303 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Altijd eerst Sony tv's gehad. Maar drie jaar geleden een Samsung gekocht die prijs/kwaliteit veel beter was dan de Sony. Heb nu deze nieuwe Samsung UE50F6740 gekregen. Fantastisch beeld en met de nieuwe wifi mogelijkheden zal dit zeker een grote verbetering zijn. De oude Samsung gaat nu naar de slaapkamer!! Ben benieuwd naar de Netflix mogelijkheden....

F. Peters 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Fantastische televisie, superscherp beeld. We hebben ook een 5 jaar oude plasma tv van pionier, maar de Samsung is het beeld veel scherper. Zeer gemakkelijk in gebruik. Zelfs mijn dochter van 7 weet in 1 dag haar weg te vinden, vooral youtube en 3D vindt ze geweldig.
Tot op heden een fantastische televisie die van alle gebruiksgemakken is voorzien.

Lukestriker 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Mooie TV. Heel scherp beeld, maar soms, met gewone Tv-programma's is de kleur wat overdone, maar dat kun je natuurlijk instellen.

Rikkie11 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Een zeer mooie en makkelijk te bedienen tv. Installeren heb je zo gedaan. Even spelen met de tv en je kunt de vele mogelijkheden al gebruiken.
Beeldkwaliteit is ook super. De moderne afstandsbediening met slides is even wennen maar daarna zeer makkelijk.

FotoDeKlerk 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Dit is één van de beste Smart TV van dit moment en ik ben er zeer content mee, vooral de kwaliteit van het scherm en de vele opties zijn voor de gebruiker eindeloos. Kortom een geweldige TV.

tevreden gebruiker a 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Prachtige tv. De tv heb ik opgehangen met een muurbeugel van Vogel's (Thin305)en hangt erg mooi aan de muur. De bezel rondom het scherm is erg klein, daardoor heb je een groot beeld, maar niet een te grote televisie. Verder is de tv erg degelijk vormgegeven. De voet ziet er ook 'premium' uit en is van geborsteld staal. Het beeld is met de juiste instellingen prachtig. De actieve 3D oogt veel scherper en echter dan de passieve van mijn vorige tv (LG LM640S). Van flikkering of vegen in het beeld is bij deze tv geen sprake. Het smart-tv platform van Samsung ziet er goed uit, er is een redelijk groot aanbod aan apps, maar in praktijk gebruik ik er slechts enkele. De besturing van de smart tv gaat redelijk. De afstandsbediening heeft een touch gedeelte, maar werkt lang niet zo intuïtief als bijvoorbeeld de magic-remote van LG. Je moet vaak vegen over de afstandsbediening om voor elkaar te krijgen wat je wilt. Dit merk je met name op het moment als je iets moet gaan typen, zoals in de browser balk, of bij het zoeken in de Youtube app. Gelukkig werkt de tv naadloos samen met andere apparaten, zoals mijn Samsung Galaxy s4. Je kunt bijvoorbeeld een video opzoeken op de telefoon en afspelen op de televisie. Ook is de telefoon met de 'whatchson'app te gebruiken als afstandsbediening. Via een van de usb ingangen heb ik een Logitech K400 toetsenbord aangesloten op de tv en deze werkt prima in bijvoorbeeld de browser van de tv. Wel merk je dat het browsen niet zo snel gaat als op een gewone computer. In het smart tv gedeelte zelf heb ik overigens geen last van vertraging.

Al met al een prima tv, mooi design, goede beeldkwaliteit, veel functionaliteiten, makkelijk in het gebruik en waarschijnlijk klaar voor de toekomst.

Erg blij met mijn aankoop.

Posey 13-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Mooi vormgegeven tv. Mooi plat. Scherm mooi helder en goed in te stellen naar eigen smaak. Overladen vol met megelijkheden, van NETFLIX tot Facebook. Alles simpel in te stellen met je gewone wachtwoorden. Puur bedieningsgemak. Bedieningsgemak is er ook met de twee afstandsbedieningen. De een gewone gewoon zoals een afstandsbediening hoort te zijn. De andere met een muispad, even wennen, maar binnen enkele minuten ben je er aan gewend. Alles werkt direct en zonder haperen. Het is jammer dat ik nog geen 3D Blue Ray heb, want ik had ook graag willen zien hoe de brillen werken en wat de ervaring is in de woonkamer. Het geluid is prima. Maar voor wat meer te besteden heeft is een home cinemaset denk ik wel een aanwinst bij deze televisie voor de totale beleving. Kortom, puur bedieningsgemak. Neem de tijd om alles wat ingebouwd zit te verkennen. Puntje van advies. Ik vind de tv-voet wat zwak overkomen voor zo'n grote tv. Ik ga hem ophangen. Niet geschikt voor kleinere woonkamers. Een aanrader voor mensen die een wat grotere tv willen en kunnen plaatsen.

Hans fc Twente 12-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Wat een geweldige smart TV - superieure beeldkwaliteit - duidelijke afstandsbediening - mogelijkheden te over - ik ben blij verrast met deze 50inch smart TV!!!

Buskermolen 08-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

geweldige tv, super beeld kwaliteit en veel mogelijkheden, zeer mooie grote 116 cm beeld, kleuren zeer goed , geluid kan beter en harder , maar dit is bij de meeste tv, koop een soundbar erbij en je hebt wel de juiste geluid kwaliteit

FotoDeKlerk 27-01-2014

127 cm.

Mooieh 07-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Het geluid is beter dan ik had verwacht maar kan nog steeds niet op tegen een 2.1 setje. Het beeld is gewoon prachtig, niks op aan te merken. Voor mensen zonder affiniteit voor technologie kan ik me voorstellen dat het in het begin wat lastiger is om optimaal gebruik te maken van alle mogelijkheden (zoals smart-tv) maar echt moeilijk is het niet dus iedereen kan het leren. En dan de vormgeving, die is gewoon super strak.

Hans Muller 02-01-2014

geluid is goed
beeldkwaliteit is zeer rustig voor de ogen en de kleur vind ik prima
mogelijkheden genoeg
gebruiksgemak nog even wennen zit veel meer op dan vorige
vormgeving rustige uitstraling geen geglim
duurzaam hoop langer dan vorige samsung[5 jaar] dat was LCD tv

Nick Methorst 24-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Wat een vooruitgang ten overstaan van onze B&O ongelofelijk, super tv-tje!
Ga hier nog jaren plezier aan beleven, haarscherp beeld en ook zeker goed geluid.
Helemaal blij ermee

L. Koelewijn 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Prachtig vormgegeven en mooie scherpe kleuren
Ik mis de handleiding, het boekje is handig om rustig eens even door te lezen en dat doe je niet op scherm.

daniel31 05-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Fantastisch apparaat heel veel mogelijkheden zoals smart tv en 3d functie. mooie vormgeving en 2 makkelijke afstandsbedieningen een normale en een smart afstandsbediening

Nick Methorst 04-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Super tv erg blij met de aankoop, na advies van de betreffende dealer deze tv aangekocht. superscherp beeld, tevens surroundsound bij genomen, maar de mogelijkheden met een smart-tv zijn erg groot, wat een verademing tegenover onze oude B&O.

Paulux 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6740SS

Televisie ziet er goed uit, de Apps die gebruikt kunnen worden zijn uitgebreid en te bedienen met de extra AB.
(kan niet worden vervangen door een universele helaas)
Alleen jammer van de specifieke Camera die benodigd is voor Skype.

Geluid is net voldoende hard om te luisteren van de aanbevolen afstand maar het is aan te raden deze via de versterker te laten lopen.

mooie dunne bezel en fijne platte voet zodat de TV bijna tegen de achter grond verdwijnt zonder aan een muurbeugel te hangen.

al met all een goede TV voor niet al te veel.