Samsung UE40F6770SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 167 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F6770SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mauricio 1973 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Het is makkelijk te bedienen toestel. Het geluid en beeld kwaliteit zijn geweldig. Mooie vormgeving.

Marian1101 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

We zijn overgegaan van oude beeldbuis naar deze nieuwe smart tv. En er is een groot verschil, deze tv heeft een mooie scherpe beeldkwaliteit, ook vanaf de zijkant is het goed te bekijken en heb je geen last van zwarte vlekken in tegenstelling tot veel andere smart tv's.
Er zitten ook genoeg mogelijkheden op, met de speciale smart hub heb je een goed overzicht van wat er op tv is en kan je ook het internet op via je tv, apps downloaden en bekijken (zoals uitzending gemist)
Het is ook makkelijk in gebruik, aan het begin was het nog wel even uitvinden hoe en wat maar als je het eenmaal doorhebt is het super.
kortom een hele goede smart tv

Zwanny-5 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Een paardagen geleden deze T.V aangeschaft en het is een top T.V.
Scherp beeld en ontzettend veel mogelijkheden.
Muziek is direct via een USB stick of een externe Harddisk af te spelen.
Ook zijn er voldoende aansluitmogelijkheden.
De touch afstandsbediening welke mee geleverd is, is ook eenvoudig in gebruik en daardoor zeker een toevoeging t.o.v. de normale afstandsbediening.
Het geluid is duidelijk.
Het desgn past ook wel in elk interieur door de smalle rand om het scherm.

Samen gevat: vele gebruiksmogelijkheden
gebruiksvriendelijk
goede beeldkwaliteit
fraai desgn

MXU 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Na 15 jaar naar een oude Phillips TV te hebben gekeken, dat wil zeggen: de breedte en diepte van de TV hadden nagenoeg dezelfde afmeting, waren we genoodzaakt, na een kortdurende maar heftige rookontwikkeling in dit apparaat, afstand te doen van deze 'kast'.

Na enig speurwerk waren we erg gecharmeerd van het design van de Samsung ue40f6770. De bescheiden afmeting, de fijne omlijsting van het beeldscherm, en de elegante voet van de TV, maken het geheel tot een prachtig 'meubelstuk' in uw woonkamer. De kleuren zijn mooi, het beeld is scherp en de smart functie is bijzonder aangenaam met een TV kijkend gezin.
Het enige minpunt dat we kunnen noemen is de internetbrowser, deze is namelijk traag in loopt nog wel eens vast. Maar het zou heel goed kunnen dat de oorzaak hiervan bij ons thuis ligt. Enig onderzoek hierna ligt nog in de planning.

Wij hopen nog lang plezier te hebben van deze TV en kunnen dit apparaat van harte aanbevelen aan mensen die op zoek zijn naar een nieuwe TV!

Yvonne van Dreumel 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Ik ben uitermate te spreken over deze TV. De prijs / kwaliteit is uitstekend. Het beeld is haarscherp, prachtige diepte zit er in, het geluid is top, de installatie van de TV was heel eenvoudig en het apparaat is zeer gebruikersvriendelijk. Vandaar ook een 10!

jopavdv 11-02-2014

Top TV!
Het geluid wat dit toestel produceert is best aardig. Je hoeft uiteraard geen diepe bassen te verwachten, maar gezien de geringe afmetingen van deze TV is het geluid prima.
De beeldkwaliteit is ook uitstekend, de kleuren spatten vooral in de dynamische modus van het scherm. In de hoeken is bij heldere beelden backlight-bleeding te zien, dit is echter niet storend.
Wanneer deze TV met het internet verbonden is, zijn er talloze mogelijkheden door middel van het uitgebreide aanbod applicaties. Ik heb nog lang niet alles ontdekt!
Het grote aanbod aan functionaliteiten kan in het begin overweldigend zijn, het went echter snel. De basis is goed te begrijpen.
Als laatste punt, de vormgeving; nette afwerking, dun toestel met een dunne rand. Oogt zeer chique in de woonkamer.

T Dijks 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Leuke tv, even zoeken naar de vele mogelijkheden.
Helaas twee afstandsbedieningen.
Beeld moet je zelf instellen, aangezien de tv in de kast staat en de tv automatisch licht aan de omgeving aanpast.

William_S 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Prachtige TV; heel eenvoudig te installeren; intuitieve bediening; heb bewust voor deze TV gekozen omdat het een SMART TV is.

Marian1234q 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

We hebben deze tv nu ongeveer een maand en zijn overgegaan van oude beeldbuis naar deze tv, en hij bevalt heel goed. Aan het begin is het even kijken hoe alles werkt als je het niet gewend bent maar na een tijdje wijst alles zich vanzelf. er zitten genoeg mogelijkheden. zoals de smart hub, via hier kan je op internet, apps bekijken/downloaden, kijken wat er op tv is(een soort gids). Heel handig allemaal.
verder is de beeldkwaliteit ook heel mooi en scherp. ook vanaf de zijkant is het goed te zien, niet met zwarte vlekken of iets dergelijks wat je veel bij andere smart tv's ziet.
kortom het is een hele mooie, fijne smart tv.

nHam 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

De TV heeft mooie mogelijkheden, scherp beeld en goed geluid. We hadden hiervoor een ouderwetse grote bak, dus deze TV is dan ook een grote verbetering. De bediening gaat makkelijk met de simpele afstandsbedieningen.

JohnZ54 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Het installeren van dit toestel viel erg mee. Binnen een half uurtje hadden we het toestel al redelijk door. Het gebruiksgemak is prima en logisch. Beeldkwaliteit en vormgeving zijn uitstekend. De smart-tv mogelijkheden bevallen goed. Over duurzaamheid weten we nu nog niet genoeg.

Akkelientje 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Een mooi toestel met de mogelijkheden die ik in een toestel zoek én meer.....Maar om dat allemaal te ontdekken vind ik best ingewikkeld.

barney75 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Het is een mooie televisie met super beeld en geluids kwaliteit. Hij is erg gebruiksvriendelijk met duidelijke menu structuur.

Jan Klaassen1 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

We zijn van een oude analoge TV naar deze TV gegaan. Ontzettend tevreden mee, wat een vooruitgang! Er zitten wel veel opties op die we niet gaan gebruiken, maar het TV kijken zelf is erg mooi. Het beeld is scherp en ook de programma gids is erg handig.

Cor Heek 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Zoals ik gewend ben van Samsung televisies is ook deze wederom een genot om uit te pakken en ter installeren. Het kost je maar een klein half uurtje om alles uit te pakken te plaatsen en te configureren.

Wat direct opvalt is de strakke look, stevig paneel en extreem scherp beeld. Daarnaast is de nieuwe generatie smart hub software ook responsive en intuitief om mee te werken.

Ik kan deze televisie dan ook alleen maar aanbevelen.

van Bokhoven 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Prima aankoop. Uitstekend beeld en veel mogelijkheden; gemakkelijk zelf te installeren. Geleid vanwege de achterwaards gerichte luidsprekers is wat minder.

Sjono50 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Ongelooflijke beeld en geluidskwaliteit. We zijn nog aan het ontdekken maar wat kan er veel.
Alleen alle afstandbedieningen maken het lastig. Daar zou Samsung iets (met andere leveranciers zoals bijv. de KPN) wat aan kunnen doen.

Sjono50 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Iedere keer als ik of een van de familieleden tv kijk, schrikken we gewoon van de kwaliteit van beeld en geluid. Ook mijn bijna 80-jarige moeder kwam binnen en viel van haar stoel toen ze zag wat voor een beeld er op de tv te zien was, zo ongelooflijk helder en mooi.
Enig nadeel.... ik kijk nu steeds die prachtige natuurseries, of Floortje aan het eind van de wereld, het is allemaal zo mooi!
Ik worstel nog wel met al die afstandsbedieningen, aan met de zwarte, programma selecteren met de zwarte, smartfuncties met de zilveren en programma´s zappen met de KPN afstandsbediening. dan weer naar de zwarte voor harder, zachter.. Dat zou toch echt anders moeten kunnen?

Gretha1980 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Mooi scherp beeld en leuk om de apps bv: uitzending gemist te kunnen kunnen gebruiken.
Mooie vormgeving en handig dat hij kan draaien op de voet.

Andre-Anita 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Zeer mooi vormgegeven toestel, welke gebruiksvriendelijk in te stellen is met zeer veel mogelijkeheden, mooi beeld en best mooi geluid voor een "platte" tv.

Brain123 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

voldoet boven verwachting. goed beeld, goed geluid, vele mogelijkheden, strak design, etc. zeker waar voor je geld.

wjmoerkerken 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Mooie TV voor een goede prijs, modern toestel met veel mogelijkheden. Div. apps op de TV te bekijken.

Koots 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

net een paar dagen in bezit van Led TV UE40F6770SSXXN.
Geweldig beeld.
Zeeer tevreden.
i.c.m. samsung homecinema ook nog gaaf geluid.

Kortom geen spijt van aankoop.

Frank Hollander 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Na een paar weken deze tv in mijn bezit te hebben, kan ik zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Vooral het gebruiksgemak en de toepassingen zijn meer dan voldoende. Eeen echte aanrader!

klauwie1 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6770SS

Mooi vormgegeven toestel, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kwaliteit van het toestel zal komende jaren blijken maar Samsung kennende zal dit opnieuw uitstekend zijn.