Samsung UE40F6750SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F6750SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Joa6750 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Goede tv met genoeg mogelijkheden. Beeldkwaliteit is erg goed, hierdoor is een digitaal signaal wel noodzakelijk. Geluid is ruim voldoende voor normaal tv kijken.

Enthousiastgebruiker1958 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Fantastisch apparaat, eenvoudig te bedienen. Geluid en beeld biede uitstekend. De mogelijkheden zijn enorm: het is een werkelijk genoegen om via je TV het internet op te kunnen, uitzending gemist direct beschikbaar te hebben evenals tal van andere apps, maar ook je mooie foto's van je laatste vakantie te kunnen laten zien aan je bezoek. Hij is ook zeer eenvoudig te bedienen, hij ziet er prachtig uit. Over de duurzaamheid valt na een week gebruik natuurlijk nog niet veel te zeggen maar ik verwacht dat dat wel goed zit bij samsung! In één woord prachtige aankoop!!

tinus152 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Het is een super televisie, hangt op mijn kamer en heb op deze manier perfect beeld. Ondanks dat de zon soms door mijn raam schijnt blijf ik goed kunnen zien op het scherm, daarbij komt dat de Smart Tv een leuk extra'tje is waarbij ik veel plezier ondervind! Top televisie! Veel beter als mijn vorige. Wel kan het geluid beter maar dit is op dit moment bij geen van alle merken een top kwaliteit. Deze samsung klonk voor mijn gevoel wel het beste! Een echte aanrader. Ondanks dat er geen papieren gebruiksaanwijzing bij zit is de televisie heel gemakkelijk te bedienen, ondanks dat de televisie vele mogelijkheden heeft. Zelfs over de voet van de televisie ben ik heel erg tevreden. Ook vind ik het heel fijn dat de interactie met mijn smartphone en de televisie perfect werkt.

Petra10db 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

het is een zeer goede tv, vooral de beeldkwaliteit is erg hoog. ook de functies van de smarttv zijn erg goed. deze tv raad ik u zeker aan

F. Diepenhorst 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Samsung TV nu enkele dagen in bezit, de eerste indruk uitstekend. Mooi beeld en design. Geplaatst en geinstalleerd, met duidelijke uitleg, door leverancier.

Richard_1972 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Fijne televisie, snelle navigatie. Om PVR te gebruiken moet je wel een CI-module werken. Goed geluid, ik laat mijn aangesloten mediaplayer zelfs wel eens uit. 3D gebruiken we zelf niet echt, is ook meer een toevoeging voor mij die er als extra op zit. Beeld op HD is echt mooi. 2 afstandsbedieningen met allebij hun voordelen, maar ze werken allebij prima. De eerst geleverde TV was helaas niet goed. De bovenst bal bleef overbelicht. Binnen 2 dagen een nieuwe gekregen (via Electroworld, was zelfs in actie goedkoper dan internetprijs). Gewoon een TV van deze tijd, die extra scoort door zijn snelle en soepele navigatie door de menu's.

Willy Koerting 24-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Bewust gekozen voor deze televisie. Prijs-kwaliteit is in verhouding. Zeer gebruiksvriendelijk. We zijn zee tevreden.

Charlie1957 23-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Prachtig toestel met veel mogelijkheden en prima scherp beeld.
De geluidskwaliteit is erg goed.
Je kunt met je tablet of mobiel gemakkelijk films van youtube naar je tv sturen.
Makkelijk in het gebruik.

Sanjay Soekhlal 22-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Prachtige tv. Mooie kleuren, genoeg aansluitingen en veel features. Layout remote had handiger gekund en ook de uniformiteit van het beeldscherm had iets beter gekund, maar is tijdens het kijken gewoon prima.

paulakoudenburg 21-01-2014

Geweldig apparaat,veel mogelijkheden
Strak design, makkelijke afstandsbediening.
Hopelijk hebben we hier nog lang plezier van......

gerkieskeurig 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

mooi beeld, smart mogelijkheden zijn beperkt en valt een beetje tegen. Je kunt beter jouw pc koppelen aan een normale tv

Victex 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Dit is onze eerste smart tv en we zijn onder de indruk van de mogelijkheden en het gebruiksgemak. Als je al andere samsung producten gebruikt (telefoon oid) dan wijst de bediening eigenlijk vanzelf.
Enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is de reactie snelheid van het scherm bij HD sportwedstrijden. Een felgroen shirt leek wel licht te geven en een enkele keer ging de beweging te snel voor het scherm.
Voor het overige alleen maar positief over deze tv.

Jordie2014 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Wij hebben deze Smart tv aangeschaft om zijn mooie strakke design, uitstekende beeldkwaliteit veel opties en gebruiksmogelijk heden. Kortom een echte aanrader.

Frank20140111 11-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Om te beginnen heeft deze TV een mooi design.
Het beeld is haarscherp.
De bediening van het veelzijdige apparaat wijst zich vanzelf.
Echt een aanrader!

Een samsungfan 05-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

De televisie voldoet volledig aan de eisen van het huidige aanbod. Een televisie wat echt een goede prijs kwaliteit verhouding heeft.

Gerrit.49 04-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Mooi design van de televisie. De televisie geeft een
haarscherp beeld met heldere kleuren.
De mogelijkheden van de televisie zijn erg groot.
We blijven steeds weer dingen uitproberen.
Eigen films en foto's afspelen. You tube, uitzending
gemist en zo kunnen we wel even doorgaan.
Deze tv is voor iedereen een aanrader. Wij gaan er
van genieten en zijn zeer tevreden over onze aankoop.

JohanKl 04-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Wat een geweldige TV. Perfect geluid uit de ingebouwde luidsprekers. Bij HD zenders een super scherp beeld. Uitzending gemist, RTL XL en diverse andere apps werken perfect via de ingebouwde Wifi.

sita40 04-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Volgens verkopers beste tv op dit moment voor dit geld
Voldoende mogelijkheden en zeer mooi beeld en geluid.
Mooi onderstel waar de tv op staat.

JHB76 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Wij hebben de Samsung UE40F6750 net in huis. Eerste indruk is zeer goed. Mooie vormgeving, goed beeld, maar vooral de uitgebreide mogelijkheden van deze Smart TV zijn zeer goed. Gebruiksgemak is ook goed. Eenvoudig om te schakelen tussen de TV functie en diverse apps voor bijvoorbeeld uitzending gemist. De optie internetten via de browser is aanwezig, maar zonder toetsenbord niet echt praktisch. Als je een externe harde schijf aansluit is het heel eenvoudig om programma's op te nemen.

thijs boomkamp 02-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

pRIMA TV, SNEL AAN TE SLUITEN, DE KLEUR IS ECHTER BIJ DE ENE ZENDER (GELAATSKLEUR) PRIMA EN BIJ EEN ANDERE TE BLEEKJES.

SWijnhoud 01-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Beeld is helder, scherp en makkelijk instelbaar in gewenste scenario's. Jammer is de helpfunctie die is wat lastiger te gebruiken. De twee afstandsbedieningen zijn super, zeker de aluminium ziet er fraai uit en is met een mousepad zeer gebruiksvriendelijk. De smart hub met alle smart applicaties werkt zeer intuitief en goed. De prestaties van de televisies zijn zeer goed. Een prachtige televisie met ontzettend veel functionaliteit waar je heel lang plezier van hebt.

Bree50 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

De tv heeft een erg goede beeldkwaliteit,de instalatie verliep echter moeizaam; hoe je de kanalenlijst van canaldigitaal moest instaleren was erg verwarrend,en toen ik deze gevonden had bleek dat je deze kanalenlijst niet kon sorteren,wat betreft de duurzaamheid kan ik natuurlijk na een paar weken niet beoordelen

FrankH.1970 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Mooi model TV scherm met uitstekende beeldkwaliteit.
Zeer gebruiksvriendelijk met maar liefs twee afstandsbedieningen.

Boal 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Een briljant en scherp beeld. Dit echter eerst bereikt nadat ik de aanwijzingen van de consumentenbond had gevolgd. Als gebruiker van een satellietontvanger komt mijn signaal via een HDMI ingang. De standaard instellingen geven een slecht beeld daarop de instellingen aangepast. Geweldig.

KV3103 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F6750SS

Tv is mooi qua vormgeving, biedt veel gebruiksgemak.De mogelijkheden van het toestel zijn verrassend. Beeld en geluid is prima.