Samsung UE55F6750SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F6750SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

blaaaaat 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6750SS

Super SMART 3D Televisie van Samsung. Ik twijfelde of ik voor de 46 inch of 55 inch moest gaan aangezien ik maar 3,5 meter van de tv af zit. Nog geen moment spijt gehad omdat het haarscherp beeld is. De TV heeft enorm veel mogelijkheden.
Een tv die perfect integreert met andere samsung apparaten (tablet en/of telefoon) waardoor afspelen video's en foto's super makkelijk is.

Erica van Zetten 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F6750SS

Wat een schitterend beeld en makkelijk in gebruik zelfs voor mij met twee linker handen. In combinatie met een Bose geluidssysteem een werkelijk prachtig apparaat

phendriks 02-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F6750SS

Tv is mooi strak van design. Beeld is schitterend maar geluid een stuk minder. De mogelijkheden zijn enorm. Ik heb een CI+ card erbij gekocht en aangesloten. Ik kan streamen van mijn synology NAS en de apps zijn ook handig. De e manual is een goede toevoeging. Zo heb ik al eea kunnen terugvinden.
update na een aantal dagen gebruik. het geluid is aan te passen en dan is het te doen. als ik via een optische kabel naar externe speakers ga is het helemaal goed. Ook de pvr functie werkt goed.