Samsung UE40F8000ST

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F8000ST op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robertpaau 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Prachtig van vormgeving makkelijk te bedienen en super mooi beeld.Echte aanrader.

svberloo 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Mijn oude beeldbuis ingewisseld voor deze smart TV.

Pluspunten:
Geweldig mooi beeld! Opnemen van programma's (dus geen externe harddiskrecorder meer nodig)
Geluid valt erg mee (ik verwachte hier niet veel van)
Draadloos internet werkt super goed! Geen netwerk kabel nodig om 1080HD goed weer te geven (ik heb een linksys smart Wi-Fi modem)
Ik vind de app's die geïnstalleerd kunnen worden erg leuk. Youtube, uitzending gemist, haardvuur, buienradar (en nog veel meer).
Netflix als app op de TV geïntegreerd. Super leuk.

Nadelen:
Het is me tot nu toe niet gelukt om een bleutooth toetsenbord te gebruiken. Ik heb een AH toetsenboard die wel geïnstalleerd kan worden (de TV ziet hem en accepteert de code, heeft dan verbinding) maar als ik iets typ (bijvoorbeeld tijdens het browsen) gebeurd er niets!
De mediaplayer functies zijn zeer summier. Het is me niet gelukt om een DVD af te spelen (video_TS map), wel losse bestanden media bestanden.
Tijdens het afspelen van losse media bestanden kun je niet vooruit spoelen (wel naar het volgende bestand stappen).
Je kunt bestanden afspelen die op een andere PC van je thuisnetwerk staan. Op deze PC moet echter wel "mediaplayer" of "serviio" geïnstalleerd zijn met
een playlist.

Emvepe 17-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Wat een geweldig mooie TV! Ik heb nooit eerder een TV hoeven kopen, maar nu moest ik wel. Na dagenlange research dan dit juweel gekocht! Voor mij waren geluids-/beeldkwaliteit, gebruiksgemak en vormgeving bepalend.

ajajb 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Sieraad in huis, eindeloze mogelijkheden met een duidelijk en makkelijk te begrijpen menu en een top beeldkwaliteit. Wat wil je nog meer.

Xazz 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Mooie tv met fantastisch beeld. Helaas werken de apps niet. Volgens de leverancier is dit bekend bij Samsung maar is er nog steeds geen update van de software om dit probleem op te lossen.

Xazz 21-11-2013

Sorry, review heeft betrekking op de Ziggo gecertificeerde versie met hetzelfde typenummer UE40F8000.

prothus 30-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Super mooi beeld, een echte aanrader en zeker in combi met horizon van UPC.
Heb zelf externe boxen aangesloten voor een nog mooier effect.

Waterlast 19-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Ik heb na zeer intensief zoeken op Internet uiteindelijk gekozen voor de Samsung UE40F8000 en alle pro en contra's op een rij gezet .Daarnaast bij dealer nog eens gaan kijken naar de beeldkwaliteit deze is subliem. Verder hebben zijn gebruiksgemak en mogelijkheden de doorslag gegeven.

jeroeny 09-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Wat een mooi toestel is dit zeg! Vormgeving, bedieningsgemak en beeld kwaliteit echt van een hoog niveau! Ik ben een blij mens!

Niet twijfelen, gewoon kopen zeg ik!

gesinusb 02-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE40F8000ST

Wat een geweldige tv! De wereld aan mogelijkheden welke ik nog lang niet heb kunnen benutten aangezien ik deze tv pas een paar dagen in mijn bezit heb. Geweldige vormgeving, past helemaal bij mijn interieur. Fantastisch beeld en geluid. Een aanrader!