Samsung UE65F9000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE65F9000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Antionio3 19-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE65F9000SL

Systeem aangeschaft voor simulatie-onderzoek naar retentie-waarde bij informatieverwerkingsverschillen tussen 2D en 3D leer-inhoud (instructievideo's en instructiehandleidingen). Bij gebruik van 4K content en optische koppeling met surround set is beeld en geluid van superkwaliteit met hoog contrast prima helderheid en scherp kleurenspectrum.

samsungpiet48 12-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F9000SL

Mooi toestel om te zien, perfect helder en scherp beeld en gemakkelijke te bedienen afstandsbediening.
Ook de Sonos playbar kan met de afstandsbediening geregeld worden.
De samsung app's werken prima, internet makkelijk te benaderen.

UE65F9000 07-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F9000SL

Ik heb deze TV nog maar net, maar wat heeft hij een prachtig beeld. Het geluid vind ik wat tegenvallen.
De bediening werkt doeltreffend, lekker vlot en soepel.
Ook de apps werken prettig en snel.
Een nadeel vind ik dat hij niet automatisch herkend dat er 3D materiaal wordt aangeboden, als ik een aantal verschillende 3D Demo filmpjes wil afspelen, dan moet je telkens opnieuw via het menu naar beeldinstellingen, vervolgens naar 3D instellingen en aldaar de zaak op de juiste modes zetten en dat moet je bij ieder filmpje dat je af wilt spelen weer herhalen, heel erg jammer!

vanommeren 25-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F9000SL

Geweldige televisie, prachtig beeld en schitterend design. geluid is voor een LED tv zeer goed te noemen.
Er zit een losse box bij voor de aansluitingen, deze kan worden vernieuwd als de aansluitingen vernieuwd worden, zo heb je altijd de nieuwste technieken in huis.

BBDS 24-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F9000SL

Tijd op gewacht op de 4k uitvoering van Samsung, het scherm is qua vormgeving zeer mooi en het beeld boven verwachting. Beeldscherm netjes afgeleverd door leverancier en zelf geplaatst(opgehangen). Installeren doet het apparaat bijna vanzelf nadat je het apparaat met internet verbind.
Duurzaamheid kan nog weinig van gezegd worden.
Zeer tevreden

F.H. Delft 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE65F9000SL

Beeldkwaliteit vormgeving hebben mij tot aankoop doen besluiten. Ook de vormgeving aan de afstandsbediening is van verfijning en simpel in de bediening.
De beoordeling van duurzaamheid was nog niet te geven