Sony W65 led-televisie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony W65 led-televisie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Olive 03-05-2014
Geschreven voor: Sony W65 led-televisie

Fantastisch mooi beeld. En dat voor die prijs.
Geluid ruim voldoende.
Kan niet aan een muurbevestiging die draaibaar is.

ReneAP 30-12-2013
Geschreven voor: Sony W65 led-televisie

Na 7 jaar naar een gewone lcd tv (ook van Sony) te hebben gekeken besloten we een grotere tv aan te schaffen. Het uiterlijk, de smalle rand en voet spraken ons erg aan. Natuurlijk gaat het om het beeld en we kunnen niet anders concluderen dat het een verademing is om naar te kijken, wat een helder en scherp beeld. Ook het geluid is verrassend goed maar via een externe versterker is het natuurlijk veel beter. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, draadloos op het Internet en de mogelijkheid om via een harddisk tv programma's op te nemen zijn erg handig. Deze tv is geen 3D maar dat wilde we niet hebben. Kortom, een tv die voor een schappelijke prijs zeer mooi beeld en verrassend goed geluid produceert.