Samsung UE32H6400AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32H6400AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

gvr1975 09-10-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

Pvr functie werkt niet!!! Misleiding door specificaties en handleiding.
Wat nergens staat is dat de opneemfunctie alleen werkt met ci+module.
Harde schijf voor niets gekocht.
Screen mirroring met ipad werkt ook niet.
Afstandsbediening gebruiken voor upc box werkt ook niet.
Bovenstaande allemaal door samsung beloofd, echter niet waargemaakt.

Officiele reactie van Samsung 13-10-2014

Beste gvr1975,

Wij betreuren het feit dat uw televisie niet voldoet aan uw eisen, de PVR functie werkt inderdaad alleen in combinatie met een CI+ module. Ook is het vervelend dat je geen gebruikt kun maken van Screen Mirroring vanaf jouw Ipad. Echter zou je de afstandsbediening van jouw televisie wel kunnen gebruiken om jouw UPC Box te bedienen, indien dit niet werkt, raden wij jouw aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij jouw televisie van afstand kunnen overnemen om dit in te stellen, je kunt onze klantenservice bereiken per telefoon via 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m). Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Jaime
Samsung Webcare

moudmaijer 17-01-2015

Spraakbesturing op een tv, zwaaien naar een tv, internet op een tv....pffff...dramatisch! Mediaspeler, pvr,HDMI-cec ondersteuning...gebrekkig.

Maar ach, dat zorgt ervoor dat je zo nu en dan toch eens wisselt van merk, om te kijken of de concurrent het dan misschien toch beter voor elkaar heeft...Ik ben het best wel met je eens. Mooie beloften, maar gebrekkige uitvoering. Dat geldt overigens niet voor Samsung specifiek, maar andere fabrikanten doen net zo hard mee. Laat ze de focus maar leggen op het beeld vwb een tv en verder niets, dan wordt het product goedkoper en kan ik dat geld uitgeven aan andere dingen.

Veel plezier met je product 😉

Rudolf1000 19-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

Prachtig helder beeld. Ook het geluid is van betere kwaliteit tov mijn vorige samsung tv. Eenvoudig te bedienen en te installeren.

Adenmonique 22-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

De TV geeft een helder beeld met veel diepte. Het geluid is mooi. Handig is de bediening d.m.v stem. Het design kan mooier, de voet is mooi, maar de plastic blinkende rand doet enigszins afbreuk. Rvs zou mooier zijn. Maar het gaat om de beeldweergave en de mogelijkheden en deze zijn prima. We zijn erg tevreden.

Niek871 25-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

Er stonden een x aantal TV's van verschillende merken in dezelfde prijs klasse. Mijn oog viel op deze Samsung TV door zijn mooie vormgeving en goede beeldkwaliteit, helaas vind ik het geluid van de tv wat minder klinken bij ons in de woonkamer dit leek beter in de winkel.

h ertman 23-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

Erg mooi model, prachtig beeld ondanks dat de chroomkleur
voet niet in ons interieur past toch gekocht.
jammer dat voet niet te leveren is in zwart.

Simon AP 19-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

Heb dit type gekozen i.v.m. de mogelijkheid van ext aansluitingen i.v.m. het dragen van hoortoestellen. De geluidskwaliteit van de t.v. zelf is, wat toon betr. niet aangenaam.
De 400Hz is schitterend. Volledige bediening nog niet uitgeprobeerd. Ben al jaren i.b.v.
samsung beeldschermen ( pc ) en heb vertrouwen in samsung. De afwerking van de tv
met de smalle rand past goed bij ons in het interieur.

Coenen23 18-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

De tv geeft goed beeld vooral met de voetbalknop die op de afstandsbediening zit. Daarna is het geluid ook prima. De afstandsbediening is erg handig omdat je er maar één hoeft te gebruiken voor de tv en internet. Spraaksturing is ook erg handig en leuk om uit te proberen! Deze tv is tot nu toe een zeer goede keuze

robert1944 11-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

Geluidskwaliteit kan beter, wellicht is een multi-room speaker inderdaad de oplossing.
Beeldkwaliteit en mogelijkheden ongekend.
Wat betreft het gebruiksgemak: dit is even wennen na mijn oude analoge toestel.
De kleur van de draaivoet behoeft een mattere tint.

Adri2014 27-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

We hebben de keuze laten vallen op deze Samsung TV vanwege zijn vorm en uitstraling.
Na uitgebreide informatie te hebben gekregen van de leverancier en ook de leverings voorwaarden betreffende deze TV was de keus na een dag van overweging toch nog snel gemaakt.
Het toestel vormt een mooi geheel met de rest van de kamer indeling.
Het beeld is haar zuiver (400 Hz)dus ook goed van beeld kwaliteit.
Het gebruiks gemak wijst zich vanzelf,via de afstand bediening is alles vanuit de stoel in te stellen !!
Ook het geluid is van goede kwaliteit en is traploos in te stellen.
Tot op heden zijn we tevreden met de aankoop van dit TV toestel !!

wim ter keurs 27-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

sinds 2 weken hebben ook wij een smart tv. Perfect product met prima beeld en geluid. Wij laten het geluid lopen via een 5,1 home cinemasysteem waardoor je het idee hebt bij sommige programma's dat je er middenin zit.
Internetmogelijkheden zijn prima en zeer makkelijk te bedienen. Kortom, een pluim voor samsung

l.kalle 10-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE32H6400AW

er stonden 4merken tv van de zelfde prijsklasse en deze samsung vond ik wat betreft kleur en scherpte het mooist vandaar mijn keuze op deze samsung.