Samsung UE48H6500SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE48H6500SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Sprietzeil 10-07-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6500SL

Deze tv aangeschaft bij Plasma Discounter in Naarden waar ik afhankelijk ging kijken voor een Philips UHD TV 50PUK6809. Na zeer goed advies van verkoper ging ik met deze Samsung de deur uit ipv met de Philips. Ik had al een Samsung hangen van 8 jaar oud maar het verschil me deze nieuwe is toch weer een heel andere beleving. Het beeld spat van je scherm af. Ook de meegeleverde 3d brillen en het kijken van 3d met diepte is ideaal. Kortom heeeeel blij met deze aankoop en ondanks dat ik deze vrijblijvend bij Plasma Discounter mag omruilen was ik dit geen sinds van plan.

gertkuyper 07-05-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6500SL

Dit is de tweede tv met beeld probleem na dat de eerst vervangen is door een nieuwe maar weer allemaal vlekken in het beeld voor al bij een licht scherm

gertkuyper 24-04-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6500SL

Deze tv aangekocht op basis van beoordeling maar heel veel ellende na dat ze twee keer het scherm vervangen hebben is er pas een nieuw geleverd maar daar heb ik het probleem weer als je een wit scherm hebt zie je allemaal vlekken en ronde witte stippen kijk maar eens op youtube wihte schreen.
Mijn vraag wie heeft dat ook?

gertkuyper 15-05-2015

Afgelopen woensdag weer een scherm vervangen dus is dat nummer drie hij is nu goed, Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dat ook zo blijft.
De monteur gaf ook aan dat ze hem gewoon terug hadden moeten nemen van de web shop maar die schuiven het probleem lekker door.

gertkuyper 05-11-2015

Tv weer terug naar Samsung voor de zelfde klacht die zoeken nu naar een goede oplossing.

gertkuyper 07-05-2015

De nieuwe tv het zelfde probleem ik heb het binnen 14 dagen gemeld bij een bekende web shop met 14 dagen omruil garantie
[ik weet niet of de naam mag noemen]maar omdat hij gebruikt is ruilen ze hem niet om dus als je daar koopt moet je hem in de doos laten zitten.
Dus komen ze woensdag weer Selectro en denk ik dat de ellende
weer op nieuw begint.

gertkuyper 23-06-2015

Vier weken terug is er een nieuw scherm op gezet maar daar alweer vlekken in dus in het totaal al zeven beeldschermen ik vind dat niet normaal.
Dus vind ik dat Redcoon maar in overleg met Samsung over een ander type tv?
Je moet er elke keer voor thuis blijven en de tv van de wand halen.

dubbeltjes 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6500SL

Na lang vergelijken, kijken en zoeken gekozen voor deze Samsung UE48H6500 televisie. Installatie ging redelijk eenvoudig al was het even zoeken naar de juiste instelling voor de Ziggo CI+ Cam Module. Eigenlijk kun je wel zeggen dat deze moderne tv alles aankan wat je maar wenst. Zenderlijsten maken, programma’s opnemen, ook terwijl je een andere zender/programma bekijkt. De opname functie werkt overigens alleen in combinatie met de Ziggo CI+ Cam Module en dus is deze module zeker echt een aanwinst en het overwegen waard om gelijk met deze Samsung aan te schaffen mocht u Ziggo als provider hebben. De opgenomen video wordt op een harde schijf of in ons geval een 34GB USB-stick netjes weggezet om later te kunnen bekijken. De Usb-stick wordt net als de cam module niet meegeleverd dus deze tv heeft wel een upgrade van zo’n 80 euro nodig wil je alle functies dus ook daadwerkelijk kunnen gebruiken.
De smart functies werken met een acceptabele snelheid al zijn sommige applicaties toch beperkt bruikbaar. Zo kun je b.v. met de app “Vidzone” maar moeilijk een playlist maken waar het op de game console wel erg gemakkelijk werkt. Zal niet aan Samsung zelf liggen maar de app’s voor smart tv’s in het algemeen kunnen nog veel beter doorontwikkeld worden.
De bediening is simpel en goed doorontwikkeld. Als extra krijg je naast de afstandsbediening een soort muis meegeleverd. De muis is even wennen maar eenmaal een tijdje gebruikt wil ik niet meer zonder deze super zapper. Deze tv kan ook draaien op de poot wat ook wel eens gemakkelijk kan zijn. Het geluid is redelijk voor een plat model maar een soundbar of surroundset is wel wenselijk.
De afspeelmogelijkheden zijn echt zeer divers. Via de harde schijf speelt deze Samsung volgens mij echt alles aan huidige video bestanden af. Zelfs verschillende soorten 3d content zoals 2 beelden naast elkaar, onder elkaar links rechts enz. Dus alle 3d films download via usb, of een schijf via een externe speler het kan allemaal. Het Streamen in een netwerk werkt bij mij niet zo goed maar dat kan ook aan mijn netwerk liggen.
Het kleurbeeld is echt verbluffend. Uit de doos staat deze tv redelijk goed ingesteld. 400mhz Clear Motion Rate daar geloof ik niet zo in en zal meer een verkooptruckje zijn. Wat ik wel weet is dat het beeld verbluffend strak en soepel verloopt met mooie diepe donker tinten en heldere kleuren. Ook vanuit een hoek blijft het beeld goed. Denk dat in dit prijssegment dit zeker één van de betere tv’s is. 3d is echt super om op deze tv te kijken. Hier kom ik dan ook op het enige minpuntje dat ik kan vinden. 2 meegeleverde brillen is wel erg zuinig van Samsung. Kortom, deze Samsung is zeker gezien de huidige prijs een aanwinst voor iedere huiskamer.

louisa54 28-04-2015

Volledig akkoord met je beoordeling.
Ik heb echter een vraag. Ik kan namelijk de nummers van de aangemaakte favorieten niet veranderen. Is dit voor dit toestel normaal?. ik heb n.l. nog een Samsung, ue40c6700met vergelijkbaar menu, waar het wel gaat.
graag indien mogelijk een antwoordje via coralo@telenet.be
Dank bij voorbaat

stiw 15-01-2015
Geschreven voor: Samsung UE48H6500SL

Fantastische TV, scherp beeld en prima geluid. Wel even stoeien om de harde kleuren meer natuurgetrouw te krijgen. Kwestie van geduld en instellen. Dat is mijn vrouw wel toevertrouwd.Geen soundbar voor nodig. We hadden een vlek in de panel (beeld). Bij Samsung gemeld en via Selectro binnen enkele dagen het panel vervangen. Zeer tevreden over de service van Selectro. We hebben lang getwijfeld tussen Philips (PFK7109) en deze 400 herz Samsung. Blij dat we voor Samsung zijn 'gegaan'. Goed produkt. Gekocht bij Pasmavisie. Scherpe prijzen en een keurig nette showroom. Betaald bij afhalen in Barneveld.
Echte aanrader.

AnoukSS 17-08-2014

Verassend mooi geluid!
Mooi en heel duidelijk beeld. Vele mogelijkheden om aan te passen naar eigen voorkeur. Scherp vanuit iedere hoek. Vooral uitzendingen in HD kwaliteit.
Smart TV en Smart bediening werken ideaal en zijn handig.
Mooi strak en vrijwel randloos design. Plat.
Tijdloos strak en plat model. Kan de komende jaren mee op gebied van techniek en beeldkwaliteit. Zijn tijd vooruit.

shannon_s 29-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6500SL

De TV was goed verpakt. De setup process was echter heel makkelijk en het instellen van persoonlijk settings ging prima. Het beeld kwaliteit is super! Er zijn zoveel mogelijkheden dat het een paar weken gaat duren om ze allemaal uit te zoeken.

ClaudiaS81 25-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE48H6500SL

Fantastisch beeld en design met daarbij extra opties zoals spraakherkenning en 3D. Het geluid is niet fantastisch, maar zeker niet slecht voor tv speakers.