Samsung UE55H6470SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55H6470SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

.MvdH. 08-02-2015
Geschreven voor: Samsung UE55H6470SS

Na veel wikken en wegen gegaan voor de UE55H6470,exact dezelfde tv als de UE55H6400 maar dan een buitenlands model. Dit maakt niets uit als je hem zoals ik met een UPC mediabox of iets dergelijks gebruikt. Het enige verschil is dat het veel geld scheelt!Gewoon een Nl. menu en ook de spraakopdrachten verstaat hij in het Nl. Ook heb ik even gewacht op de mening van een vriend die dezelfde tv al een week of 6 eerder had gekocht. Deze was nog steeds erg in zijn nopjes met deze tv. Het is een prachtige tv, alleen de voet is niet zo mooi en ook niet stevig maar ik heb de tv aan de muur gehangen dus dat nadeel valt al weg. Verder kan ik geen grote nadelen bedenken. De doorzichtige rand waar sommige mensen over vallen vind ik juist chique! Heel subtiel en niet te aanwezig. Het geluid is best te doen, niet heel bijzonder maar dat kan ook niet bij zo'n dunne tv, met een Home cinema set of Soundbar is ook dit kleine minpuntje op te lossen. Het is onze eerste Smart tv en we staan versteld van de mogelijkheden en het gebruiksgemak. Met gemak kijk je op je telefoon naar de dingen op tv en andersom, met de Smart View app op je telefoon heb je er zelfs nog een afstandsbediening bij, met toetsenbord. Echt een aanrader!

Edward1 11-09-2014
Geschreven voor: Samsung UE55H6470SS

Wij hebben de TV nu een week in bezit en zijn helemaal happy. Ik heb er lang over gedaan om tot een goede keuze te komen van een goede grote TV. We hadden een plasma TV van Panasonic Vierra 37 inch uit 2008. Uit de vele recensies en reviews wilde ik eigenlijk toch weer een plasma (van LG 60 inch). In mijn orientatoetocht ben ik steeds meer gaan twijfelen over plasma. Panasonic en Samsung zijn met de productie gestopt, LG is de laatste. Hoewel de kwaliteit van plasma beter is, heb ik toch besloten voor lcd-led te gaan. Ik vrees dat plasma-kijken straks niet meer van deze tijd is. Het beeld komt dan vaal en flets over; de standaard van het tv beeld is veranerd naar fris en fel. Tevens vond ik de bezeldikte te dik en daarmee ouderwets van de LG. Toen ik eenmaal tot dat besluit gekomen was moest ik nog besluiten welke lcd-led het zou gaan worden. Wederom na veel test, reviews en recencies gelezen te hebben uitgekomen bij deze Samsung UE55H6470. Aangezien we in Nijmegen wonen was een ritje naar Kleve snel gemaakt en de TV voor € 899 gekocht.

De TV vind ik erg mooi; zowel qua vormgeving als beeld. Zeer veel mogelijkheden. Harde schijf in de usb; speelt vrijwel alle formaten af; smart oneindig; 3d, enz. Bedieningsgemak is prima ondanks de vele (instel)mogelijkheden. Duurzaamheid kan ik uiteraard niets over zeggen. We zijn helemaal tevreden met deze TV.

FifthAxiom 17-10-2014

Goedendag Edward,

Ik vroeg me af of je digitale tv van Ziggo of UPC gebruikt en of deze TV hiervoor geschikt is. Hij blijkt namelijk niet gecertificeerd te zijn.

Ben benieuwd naar je antwoord.

Gr. Denny.

M.Verhey 15-07-2014
Geschreven voor: Samsung UE55H6470SS

Deze tv gekocht na veel gelezen te hebben over alle 55" 6000 serie, en moet zeggen wat een tof ding !!!
Werkt echt prima en gemakkelijk, het beeld is na het zelf wat aangepast te hebben echt fantastisch !!!

FifthAxiom 17-10-2014

Goedendag M. Verhey,

Ik vroeg me af of je digitale tv van Ziggo of UPC gebruikt en of deze TV hiervoor geschikt is. Hij blijkt namelijk niet gecertificeerd te zijn (Europees model ipv NL model).

Ben benieuwd naar uw antwoord.

Gr. Denny.